Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Mullistelevat kausipaikkalaiset
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 26.07.2014 kello on 22:51 ---Top,top. Nythän sinä käytit väärää sanaa, kun mainitsit kultasuunäpsingin. :D
--- Lainaus päättyy ---
No perketi vallan niinhän taisikin lipsauttaa..
;)
Kuhan nyt ei jouduttas kehään leikkimään.. :'(
Jushi69:
Mutta kyllähän niin hyvveen assieen takia kannattaa käydä mutka penalty boxissa.. Thumb Thumb :-*
Alan:
Täällähän on menoa... alueella alueen tavalla. Harvassa ovat mulkut, kun ite käyttäytyy hyvin ja tulee kuten kylään kaverien luokse. Kunnioittaa toisten aluetta ja sen sääntöjä.
Ylimielisyydellä tai huonolla käytöksellä (omalla tai perheen) kyllä pääsee ei toivotuksi, jos ei ole pitkäpinnaiset isännät.
Ja ite olen kulkija, ei mitään yhteyksiä millekään alueelle!!
Captainkidd:
Olen kämppärillä tai puskassa, päätän aina itse aloitanko keskustelun toisen kanssa, tai annako toisen aloittaa.
Ylejään olen ihmismielinen.
Ossi66:
Ootetaanpa aloittajan kommenttia ja tarkennuksia ennenkuin aletaan toivottamaan "hevonkuuseen" :)
Onhan noita tuommoisiakin paikkoja joskus sattunut matkan varrelle eli todella sisäänlämpiävää porukkaa ja mullistelua, mutta onneksi niille alueille ei tarttee mennä uudelleen.
Nyt oltu lomalla Hietasaaressa, Kalajärvellä, Alatalossa, hietajärvellä ja Kattivankkurissa - kaikkiin voin mennä vielä uudelleenkin ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta