Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
81.F.I.C.C. Rally Pori
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 3.08.2014 kello on 15:27 ---Ehkä 10v päästä taas suomessa,minäkin sillon jo tosi vanha ;) :D
--- Lainaus päättyy ---
Miten niin vanha? Jos rallit Suomessa 10 vuoden välein, niin et ole toisessakaan seuraavassa rallissa, sitä mitä minä Nyt! :o
Ps. Talkoillaan Silloinkin!
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 3.08.2014 kello on 15:47 ---Miten niin vanha? Jos rallit Suomessa 10 vuoden välein, niin et ole toisessakaan seuraavassa rallissa, sitä mitä minä Nyt! :o
Ps. Talkoillaan Silloinkin!
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä olen jo silloin 58v ;) Ja talkoisiin mennään aivan varmasti :D
Roksis:
Kahtena iltana tansseissa FICC:n jälkeen ja aamulla kotona. Pihaan oli ilmestyny vieras matkailuauto. Jukeli siihen oli tullu ja ralleja seuraamaan. Hyvä että heräsi ennen kun autot olivat menneet ohi.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 3.08.2014 kello on 16:03 ---Kahtena iltana tansseissa FICC:n jälkeen ja aamulla kotona. Pihaan oli ilmestyny vieras matkailuauto. Jukeli siihen oli tullu ja ralleja seuraamaan. Hyvä että heräsi ennen kun autot olivat menneet ohi.
--- Lainaus päättyy ---
Hieno homma,että matka meni hyvin Thumb
kulkuriman:
Kotona taas ja aamulla töihin(niihin oikeisiin). Porin reissu meni sikäli pitkäksi, että jäätiin vielä paikoittamaan hevosmiehetkin.
FICC elää mielessä pitkään ja kuvina vielä pidempään. Laitan mukaan pari.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta