Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

81.F.I.C.C. Rally Pori

<< < (38/52) > >>

Haapaniemen Paroni:
Missä Wine on..

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni -  2.08.2014     kello on 17:28 ---Jokainen kun katselee asioita omasta vinkkelistään niin tuo 5. kohta kieltämättä sisältää jutun juonen. Jos siis ihan omakohtaisesti ajattelen ja niinhän jokainen tietysti tekee.

Ja vielä huom. en yritä mitenkään vähätellä tapahtumaa, enkä sen merkitystä.

--- Lainaus päättyy ---
Ja kaikki sai nukkua rauhassa ;)

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus -  2.08.2014     kello on 16:56 ---Niin minähän olin siellä  vain 3 päivää ja kerron oman näkemyksen. Nämä toiset veljet taisivat olla siellä 2 viikkoa tms. Varmaan pystyvät kertomaan tapahtuman syvällisen puolen.

1. Tämä paikka oli lapsiperheelle aivan ykkönen. Kirjurinluodon leikkipuistot, uimarannat ja liikkennepuistot aivan vieressä. Tätä mahdollisuutta ei ole tarjolla muulloin.

2. Kaupunkileirintä Porissa, pyörällä keskustaan.

3. Siisti ja hyvin hoidettu leirialue ja teknisesti toimiva ja turvallinen.

4. Ficc rallin ohjelma oli laadukas, kaikille jotain.

5. Ja mikä tärkein. Verkostoituminen.

Ficc Rally oli sosiaalinen tapahtuma, jossa oli ympäri maailmaa samassa leirissä paljon karavaanareita .  Thumb

Ja mikä parasta tapasi livenä monta Orgilaista  :P

--- Lainaus päättyy ---

Niin nämähän olivat minun mielipiteitä ja niistä jokainen voi olla erimieltä yhdessä tai erikseen.

Oleellisinta oli kuitenkin se, että Ficc Rally oli hieno tilaisuus, joka oli hyvin järjestetty ja erityisen kiitoksen ansaitsevat nämä talkoolaiset, jotka olivat siellä omalla ajalla 2 viikkoa tekemässä tätä hienoa tapahtumaa.

Toivon, että tälläisiä talkoolaisia löytyy jatkossakin, heille korkea hatunnosto.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus -  2.08.2014     kello on 17:52 ---Niin nämähän olivat minun mielipiteitä ja niistä jokainen voi olla erimieltä yhdessä tai erikseen.

Oleellisinta oli kuitenkin se, että Ficc Rally oli hieno tilaisuus, joka oli hyvin järjestetty ja erityisen kiitoksen ansaitsevat nämä talkoolaiset, jotka olivat siellä omalla ajalla 2 viikkoa tekemässä tätä hienoa tapahtumaa.

Toivon, että tälläisiä talkoolaisia löytyy jatkossakin, heille korkea hatunnosta.

--- Lainaus päättyy ---
No,no kiitos kumminkin ;) Ja oli mukava tavata sinut ;) Tuliko kylmä minun vaunussa? :D

jamppa508:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti -  2.08.2014     kello on 17:37 --- Ja kaikki sai nukkua rauhassa ;)

--- Lainaus päättyy ---
Oletkos varma?  ;) kun juttujen mukaan välillä oltiin vaan Porilaisia naikkosia naurattamassa kesken vahtivuoron  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View