Tekniikkakeskustelut > Alde

Alde 3010 kierto

<< < (7/8) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: relluttelija - 25.09.2014     kello on 18:51 ---Ei se vesi Pyhällä hengellä liiku. Ei sieltä paljon ääntä kuulu mutta kuuluu kumminkin.
Saako tuohon sen huonetermarin?

--- Lainaus päättyy ---

Verkkopumpusta ei kuulu mitään ääntä, tai sitten sinulla on ilmaa siellä. Millä ohjaat verkkopumppua kun kysyt siihen huonetermaria?

relluttelija:
En minä ohjaa pumppua millään, Alde ihan itse käynnistelee ja pysäyttelee. Olen olettanut että ohjauspaneelissa on haistelija, joka tunnistaa lämpötilan. Ja tuommoinen piuhan päässä oleva olisi lisävaruste. Jos näin ei ole, niin sitten pitää aloittaa armoton etsiminen vaunusta.

relluttelija:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 25.09.2014     kello on 19:11 ---Verkkopumpusta ei kuulu mitään ääntä, tai sitten sinulla on ilmaa siellä. Millä ohjaat verkkopumppua kun kysyt siihen huonetermaria?

--- Lainaus päättyy ---
Mikä on pumpun toimintaperiaate jos se on äänetön? Sielä ei siis ole mitään liikkuvia osia?

K.E.V:
Ihan pyörivä se pumppu on, itse en huomaa sen käyntiä kuin sormella tuntuu pieni värinä. Pumppu löhöää kumiripustuksessa , tällöin ei ääntäkään tule.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: relluttelija - 25.09.2014     kello on 21:20 ---Mikä on pumpun toimintaperiaate jos se on äänetön? Sielä ei siis ole mitään liikkuvia osia?

--- Lainaus päättyy ---

Pumpussa pyörii vain yksi puolipallo siipipyörä, joka ei pidä ääntä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View