Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Pientä konetta pukkaa ...

<< < (18/29) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  8.08.2014     kello on 10:43 ---Juu niitä on aina ja joka paikassa, jokaiselta löytynee väh. yksi sellainen kaveri jonka auto kuluttaa litrasta puoleentoista vähemmän kuin itsellä.

--- Lainaus päättyy ---

Niin

Meillä neiti taitaa olla Alfan pääkäyttäjä ja joskus sällikin on sitä lainaillut. Itse ajan sillä harvoin, haen sen neidin luota jos ydinkeskustaan on asiaa tai jokin muu syy jonka takia haluan pikkuautolla ajaa.
Sällillä se oli pari viikkoa kun hän oli myynyt edellisen oman autonsa ja haki uutta.
Lapsilla auton kulutus on 1 - 2l/100km pienempi kun minulla.

Merkkifoorumilla kulutuskeskusteluis sa tuon saman huomaa erot on isoja ja nuo meidän lukemat mahtuvat hyvin otantaan.

Toisaalta kun sälli lainaa meiltä asauton meille jää hänen C-max käyttöön ja siinä tilanne on toisin päin, C-maxin kulutus on meillä litran verran pienempi kun sällillä. Ajo hyvinkin samanlaista ja pääosin pätkäajoa.

ihaa:
Alfahan jo merkkinä kuuluu siihen sarjaan että sillä ei välttämättä ajatella polttoaineen kulutusta joten en ihmettele tuollaista hajontaa. Meillä vaimo jo ottaa Toyotan niin heti tipahtaa pari desiä vastaavalla kaupunkireissulla kuin mulla. Ja mä sentään olen perehtynyt tuohon hybridin ajotyyliin mutta vaimo ajaa rauhallisemmin sitten muuten, ei kiihdyttele samalla tavalla ja ei ohittele.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  8.08.2014     kello on 07:27 ---...tunnepohjallahan moni ostaa auton, jopa Toyotan.

--- Lainaus päättyy ---

Saisin tän naurun loppumaan niin olisi helpompi kirjoittaa. Huh.  ;D

Joo ja Tojotan omistajana voin sanoa.

Stara:
Ennen kuin kuutiotuumat ja väännöt alkavat jälleen sinkoilemaan, niin paluu alkuperäiseen aiheeseen.
Auto Bild lehdessä 15/2014 on hyvä yhteenveto uusista pikkukoneista. Kaikkiaan löytyy tiedot 12:sta kolmisylinterisestä autosta.

Paluu menneisyyteen;
- ei unohdeta, että liikenteessä oli melkoinen määrä kolmesylinterisiä koneita jo -50-luvulla. Eli DKW ja Wartburg. Olivat kaksitahtisia, mutta kuitenkin.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 11.08.2014     kello on 16:09 ---Paluu menneisyyteen;
- ei unohdeta, että liikenteessä oli melkoinen määrä kolmesylinterisiä koneita jo -50-luvulla. Eli DKW ja Wartburg. Olivat kaksitahtisia, mutta kuitenkin.

--- Lainaus päättyy ---

Eikös Suzukilla (?) ollut ihan nykyaikana? Nelitahtinen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View