Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Renkaiden kuluminen

<< < (5/6) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 22.01.2015     kello on 18:47 --- :o automies ei tiedä autonsa renkaita...oletko koskaan katsonut rengaspaineitakaan ?

--- Lainaus päättyy ---
Ei taette,kun siihenki on koluja käynnyttä henkilö kuntaa ainakin täälä,ja rengas paineita lisään aina,kun vaunu perässä,en tiedä miten savossa asiat hoidetaan...

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 22.01.2015     kello on 18:57 ---rengas paineita lisään aina,kun vaunu perässä,en tiedä miten savossa asiat hoidetaan...

--- Lainaus päättyy ---

no siinähän sen nimen ja mallin näkee kun katsoo samalla rengaspaineetkin. Minähän katson jopa milloin ne renkaat on valmistuneet ja missä ne on valmistettu.

Alan:
Ja jatketaan renkaista tässä, ei Volvon huollossa.

Arska:
Heh,lueskellessani noita teiän höpinöitäniin hokasin ettei mulla ole hajuakaan minkä merkkiset renkaat mun hondassa on,mutta kun ne on hyvät ajaa ja pitoa on,niin se riittää mulle.
Tänään olin korjauttamassa firman autoja,niin sinne tuli vanhaukko ostamaan yhtä  nokian rengasta autoonsa niin se totesi työnjohdolle: Suomalainen nokialaanen mun autoon,mutta jos siinä on valmistus maa russia niin ette laita,mutta jos kuitenkin laitatte semmosen niin en maksa siitä mitään ja poiskaan en anna.

Sent from my iPad using Tapatalk

Haapaniemen Paroni:
Nyt on sitten uudet talvi gummit alla Thumb 10mm pintaa vanhoissa oli vaan enää 3mm >:( Ja ens viikon torstaille varattu jarrupalojen vaihto joka kulmaan ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View