Matkailukeskustelut > INFO

Ohjeita eri maihin Autoliiton sivuilta

<< < (4/4)

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 19.04.2017     kello on 09:17 ---Saattaa olla noin hyvinkin. Vaikka itse monenlaisesta huumorista pidänkin, niin tuossa kohtaa on väärä paikka. Etenkin kun "vitsin" ymmärtää vain lähinnä ne, jotka ei tuollaisia neuvoja enää tarvitse.


--- Lainaus päättyy ---

Älä muuta viserrä  :(

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 19.04.2017     kello on 08:38 ---Muuten, jos tuon lainauksesi lukee ajatuksella. Lopputulos on kai vähän kuin minun aiempi kirjoitus. vihjattiin että väsymys ja yömyssy(t) ovat muistin vieneet  :o

--- Lainaus päättyy ---

Tuo tulkinta minulla tuli ensimmäiseksi mieleen.

Mautoilija:
Mielenkiintoinen kanta autoliitolta. Kuljettaja ajaa itsensä niin väsyksiin ettei jaksa lukita ovia.  :laugh:
Napsut ja taju pois.

Alan:
Kaikki tietää, että vaunun tai matkailuauton asunto-osan lukot ovat yleensä sellaista laatua, josta hiukankin asiansa osaava varas tulee sisään helposti.

Homma vaikeutuu, jos sisä- ja/tai ulkopuolella on lisälukkoja - tietenkään ulkopuoliset lukot ei ole käytössä, jos sisällä nukutaan.

Ikkunoita tai kattoluukkua irti repivä varas kiinnittää kiusallista huomiota ohikulkijoissa ja aiheuttaa meteliä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View