Matkailukeskustelut > INFO

Ohjeita eri maihin Autoliiton sivuilta

<< < (3/4) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Humppeli 1 - 19.04.2017     kello on 08:14 ---Se on kesä lähellä kun tulee näitä kaasukeskusteluja,toisin sanoen lekentoja kaasutuksista Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Veit sanat päästäni, mutta että Autoliittokin viitsii....
Seuraavaksi alkaa keskustelu puskaparkit vs campingit ja ilmastoinnin tarve  :laugh:

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 18.04.2017     kello on 21:32 ---Lainasin tuoreen Autoillen Euroopassa -kirjan, pitkästä aikaa. Paljon hyvää tietoa, etenkin jos ekalle reissulle on lähdössä.

Vaan levittävät tätä satua - viimeinen lause. >:(

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Muuten, jos tuon lainauksesi lukee ajatuksella. Lopputulos on kai vähän kuin minun aiempi kirjoitus. vihjattiin että väsymys ja yömyssy(t) ovat muistin vieneet  :o
Vai olikos se noin  ;)

Humppeli 1:
Näinpä,ja keskustelu aihe ,minkälainen sähköjohto pitää olla Thumb :( :laugh:

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 19.04.2017     kello on 08:38 ---Muuten, jos tuon lainauksesi lukee ajatuksella. Lopputulos on kai vähän kuin minun aiempi kirjoitus. vihjattiin että väsymys ja yömyssy(t) ovat muistin vieneet  :o
Vai olikos se noin  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Näin minäkin ymmärsin.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 19.04.2017     kello on 08:38 ---Muuten, jos tuon lainauksesi lukee ajatuksella. Lopputulos on kai vähän kuin minun aiempi kirjoitus. vihjattiin että väsymys ja yömyssy(t) ovat muistin vieneet  :o
Vai olikos se noin  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Saattaa olla noin hyvinkin. Vaikka itse monenlaisesta huumorista pidänkin, niin tuossa kohtaa on väärä paikka. Etenkin kun "vitsin" ymmärtää vain lähinnä ne, jotka ei tuollaisia neuvoja enää tarvitse.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View