Matkailukeskustelut > INFO
Ohjeita eri maihin Autoliiton sivuilta
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Humppeli 1 - 19.04.2017 kello on 08:14 ---Se on kesä lähellä kun tulee näitä kaasukeskusteluja,toisin sanoen lekentoja kaasutuksista Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Veit sanat päästäni, mutta että Autoliittokin viitsii....
Seuraavaksi alkaa keskustelu puskaparkit vs campingit ja ilmastoinnin tarve :laugh:
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 18.04.2017 kello on 21:32 ---Lainasin tuoreen Autoillen Euroopassa -kirjan, pitkästä aikaa. Paljon hyvää tietoa, etenkin jos ekalle reissulle on lähdössä.
Vaan levittävät tätä satua - viimeinen lause. >:(
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Muuten, jos tuon lainauksesi lukee ajatuksella. Lopputulos on kai vähän kuin minun aiempi kirjoitus. vihjattiin että väsymys ja yömyssy(t) ovat muistin vieneet :o
Vai olikos se noin ;)
Humppeli 1:
Näinpä,ja keskustelu aihe ,minkälainen sähköjohto pitää olla Thumb :( :laugh:
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 19.04.2017 kello on 08:38 ---Muuten, jos tuon lainauksesi lukee ajatuksella. Lopputulos on kai vähän kuin minun aiempi kirjoitus. vihjattiin että väsymys ja yömyssy(t) ovat muistin vieneet :o
Vai olikos se noin ;)
--- Lainaus päättyy ---
Näin minäkin ymmärsin.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 19.04.2017 kello on 08:38 ---Muuten, jos tuon lainauksesi lukee ajatuksella. Lopputulos on kai vähän kuin minun aiempi kirjoitus. vihjattiin että väsymys ja yömyssy(t) ovat muistin vieneet :o
Vai olikos se noin ;)
--- Lainaus päättyy ---
Saattaa olla noin hyvinkin. Vaikka itse monenlaisesta huumorista pidänkin, niin tuossa kohtaa on väärä paikka. Etenkin kun "vitsin" ymmärtää vain lähinnä ne, jotka ei tuollaisia neuvoja enää tarvitse.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta