Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Yksin reissajalle pieni vaunu,kulut kokemuksia?

<< < (2/2)

Aakku:
Mikä on pieni paku?
Minulla alkoi vaunukokemukset opiskeluajoita, kun yhdistelmänä oli Toyota Liteace bensa ja perässä Sprite Alpine. Vaunun kokonaispaino oli muistaakseni alle 750kg. Litukan kulutus nousi vaunua vedettäessä 9 litrasta 18 litraan. Siihen loppui mun vaunun veto. Totesin, että hotellissa tulisi halvemmaksi.
Se toimi muuten juurikin varastona talvisin. Hyvin hoiti sen viran vuosia. Ei sinne paljoa mahtunut, mutta jotakin kuitenkin.

trapper:
Ehdottomasti Poksi,on pieni ja ei tarvitse katsastaa ja tilava kokoisekseen,en kyllä tiedä saako tuohon hintaan kyllä,ei kosteusongelmia

perhomies:
Mulla on TEC 470 vm 91 vesikiertolämmityks ellä (Alde) + sähkövastuksella, eli läpenee kaasulla tai sähköjohdon nokassa, syksylläkin tarkenee. Olen rakennellut sen mieleisekseni. Vaunun kokonaispaino on noin 1000kg. Pääasiassa minäkin ajelen sillä yksikseni kalapaikoille, hyvin mahtuu yksi tai kaksinkin, sopivan pieni helppo käsitellä myös vaikka vaunu ei olisi autossa kiinni esim asfaltilla sitä kääntelee helposti vaikka käsipelillä. Vaunu on siistissä kunnossa ja kun sen pitää kunnossa niin mukava matkailla. maksoin vaunusta noin 4000€. Mut virittelyyn ja varusteisiin saa kyllä uppoamaan helposti muutamia satasia. Varaosat noihin vanhoihin ei maksa maltaita ja kohtuullisesti niitä on saatavilla (ns. yleisosia)

Talvet vaunu on  kylmässä hallissa, mut lämmitys on päällä koko talven noin 10  asteessa.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: trapper - 16.07.2014     kello on 23:07 ---Ehdottomasti Poksi,on pieni ja ei tarvitse katsastaa ja tilava kokoisekseen,en kyllä tiedä saako tuohon hintaan kyllä,ei kosteusongelmia

--- Lainaus päättyy ---
Ja tohon hintaan saa myös vaunun! Miks ei kostu?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View