rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Triax UFO 150  (Luettu 43353 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:23.05.2021 kello on 17:29
Vs: Triax UFO 150
« Vastaus #30 : 10.12.2015 kello on 15:30 »
Triaxin ostin minäkin kesällä ja hyvin on toiminut.
Kun katselee kulkimien katoille niin kai se triax se the antenni lienee,ei välttämättä paras mutta helppo ja huoleton.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:54
Vs: Triax UFO 150
« Vastaus #31 : 10.12.2015 kello on 15:35 »
Mitens tämä, käykö-->Relook RE-TAMO36
Nyky 2G-5G aikakaudella kannattaa uusissa laitteissa tarkastaa LTE-suojauksen olemassa olo. Eli LTE merkintä kun löytyy.. tuosta ei  ::)
LTE otettiin käyttöön ensikerran 2010 Soneralla (3G+LTE=4G)..

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:24.01.2020 kello on 10:34
Vs: Triax UFO 150
« Vastaus #32 : 10.12.2015 kello on 15:35 »
Mitens tämä, käykö-->Relook RE-TAMO36

Tossa ei tainnut olla LTE-suojausta vakiona ?

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Vs: Triax UFO 150
« Vastaus #33 : 10.12.2015 kello on 15:57 »
Tässä jonkinlaisia filttereitä-->http://www.satshop.fi/antennas/lte-filters.html

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:07
    • Matkailuvinkkejä
Vs: Triax UFO 150
« Vastaus #34 : 10.12.2015 kello on 18:39 »
Aktiiviantennin johtoon on turha pistää filtteriä, kun se antennissa oleva vahvistin on jo yliohjautunut, niin filtteri ei poista ongelmaa. Thumbd
Filtteri toimii vain passiiviantennien kuten logperioidiantennie nen kanssa

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Triax UFO 150
« Vastaus #35 : 10.12.2015 kello on 19:09 »

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:24.01.2020 kello on 10:34
Vs: Triax UFO 150
« Vastaus #36 : 11.12.2015 kello on 06:52 »
Aktiiviantennin johtoon on turha pistää filtteriä, kun se antennissa oleva vahvistin on jo yliohjautunut, niin filtteri ei poista ongelmaa. Thumbd
Filtteri toimii vain passiiviantennien kuten logperioidiantennie nen kanssa

Taitaa se olla tuo UFO150LTE se versio, minkä meikäläinen hankkii.
Ainakin mitä olen lukenut, on siihen käyttäjät olleet kai tyytyväisiä.
« Viimeksi muokattu: 11.12.2015 kello on 07:18 »

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Vs: Triax UFO 150
« Vastaus #37 : 11.12.2015 kello on 07:08 »
Hyvähän se on. Laitoin 150LTEn itselle viimekesänä sitä ennen oli joku Telwellin aktiiviantenni joka ei kovinkaan hyvä.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:41
Vs: Triax UFO 150
« Vastaus #38 : 11.12.2015 kello on 12:50 »
Olen tämän aiemminkin sanonut, mutta olkoon toistona. Minulla on myös kulkineessa UFO 150 asennettuna teleskooppitankoon. Sitä ennen oli jokin vanhempi UFO-malli asennettuna kiinteästi noin 10 sentin korkeudella katosta. Kiinteänä asennuksena ei toimi UFOT. Ei sen enemmän uudet, kuin vanhat. Teline täytyy olla nostettavaa ja pyöritettävää mallia. Todettiin tämä viimeksi eilen, kun kaveri ajoi kulkineensa minun auton viereen. Molemmilla sama antenni. Minulla antennin pystyy nostamaan ja pyörittämään. Minulla näkyi kaikki kanavat ja kaverilla ei mitään. Laskin oman antennin alas ja johan alkoi kanavat pikselöitymään.
UFO toimii myyjien mielestä niin, että sitä ei tarvitse nostaa, eikä pyörittää koska sen muoto on sellainen. Paskapuhetta, sanon minä.


*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:17
  • Eye never sleep
Vs: Triax UFO 150
« Vastaus #39 : 11.12.2015 kello on 14:16 »
Olen tämän aiemminkin sanonut, mutta olkoon toistona. Minulla on myös kulkineessa UFO 150 asennettuna teleskooppitankoon. Sitä ennen oli jokin vanhempi UFO-malli asennettuna kiinteästi noin 10 sentin korkeudella katosta. Kiinteänä asennuksena ei toimi UFOT. Ei sen enemmän uudet, kuin vanhat. Teline täytyy olla nostettavaa ja pyöritettävää mallia. Todettiin tämä viimeksi eilen, kun kaveri ajoi kulkineensa minun auton viereen. Molemmilla sama antenni. Minulla antennin pystyy nostamaan ja pyörittämään. Minulla näkyi kaikki kanavat ja kaverilla ei mitään. Laskin oman antennin alas ja johan alkoi kanavat pikselöitymään.
UFO toimii myyjien mielestä niin, että sitä ei tarvitse nostaa, eikä pyörittää koska sen muoto on sellainen. Paskapuhetta, sanon minä.
Juu, eipä kannata aina uskoa noita hevosmiesten tietotoimiston juttuja. Ei se ufokaan sähkötekniikan lakeja pysty komoamaan.  ^-^

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:32
  • Kulkija
Vs: Triax UFO 150
« Vastaus #40 : 11.12.2015 kello on 15:53 »
Olen tämän aiemminkin sanonut, mutta olkoon toistona. Minulla on myös kulkineessa UFO 150 asennettuna teleskooppitankoon. Sitä ennen oli jokin vanhempi UFO-malli asennettuna kiinteästi noin 10 sentin korkeudella katosta. Kiinteänä asennuksena ei toimi UFOT. Ei sen enemmän uudet, kuin vanhat. Teline täytyy olla nostettavaa ja pyöritettävää mallia. Todettiin tämä viimeksi eilen, kun kaveri ajoi kulkineensa minun auton viereen. Molemmilla sama antenni. Minulla antennin pystyy nostamaan ja pyörittämään. Minulla näkyi kaikki kanavat ja kaverilla ei mitään. Laskin oman antennin alas ja johan alkoi kanavat pikselöitymään.
UFO toimii myyjien mielestä niin, että sitä ei tarvitse nostaa, eikä pyörittää koska sen muoto on sellainen. Paskapuhetta, sanon minä.

Osaisiko joku suositella tilalle jotain muuta, mikä toimii. Harava ei tule kysymykseen, ei ole tilaa.

Joskus suositeltiin jonkinlaista mattoa Ufon alle kattoon, joka parantaisi toimintaa. En ole kokeillut.

Itellä ei ole missään tilaa nostettavalle mastolle.

*****
  • LämmitinGuru
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:44
Vs: Triax UFO 150
« Vastaus #41 : 11.12.2015 kello on 16:57 »
Osaisiko joku suositella tilalle jotain muuta, mikä toimii. Harava ei tule kysymykseen, ei ole tilaa.

Joskus suositeltiin jonkinlaista mattoa Ufon alle kattoon, joka parantaisi toimintaa. En ole kokeillut.

Itellä ei ole missään tilaa nostettavalle mastolle.

Kyllä se UFOX on sinun tilanteessa paras, tai en ainakaan tiedä parempaa antennia. Tämä tieto ei ole Esson paarista. ;) Kaikki nyky Ufoxit on niitä uudempia, jossain saattaa olla hyllyssä vielä vanhoja joten tarkkana pitää olla.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:54
Vs: Triax UFO 150
« Vastaus #42 : 11.12.2015 kello on 19:31 »
Ei tartte katkeroitua - siinä se on istunut yli 8 vuotta, ja ihan turhaanko.. ei toimi vai  :laugh: toisilla toimii nostamatta ja pyörittelemättä..

..voi olla, että kattomateriaali on a&o  ;)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:41
Vs: Triax UFO 150
« Vastaus #43 : 11.12.2015 kello on 20:59 »
Ei tartte katkeroitua - siinä se on istunut yli 8 vuotta, ja ihan turhaanko.. ei toimi vai  :laugh: toisilla toimii nostamatta ja pyörittelemättä..
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
..voi olla, että kattomateriaali on a&o  ;)

En sitä tarkoittanut, että ei nostamatta ja pyörittämättä toimi ollenkaan. Eilinen "testipaikka" oli sellainen, jossa tunnetusti huono singnaali.
Olen Mjon kanssa samaa mieltä, että hyvä antenni Ufo on. Joskus on kentät vaan sellaisia että antennin on oltava markkinoiden paras ja säädettävässä tangossa jotta kuvan saa näkyviin. Ne suotimet ym. voi olla kyllä niitä myyntimiesten juttuja.

On muuten tutun näköinen tuo antenniviritys kuvassa. Minulla kulkimen katolla nyt kaksi antennia. Toinen säädettävässä tangossa ja toinen tuommoinen samanlainen kiinteä asennus. En purkanut pois kiinteää asennusta, koska oli niin huolella silikonilla turattu kiinni. Onhan kaksi antennia myös aika teknisen näköinen viritys. :)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:32
  • Kulkija
Vs: Triax UFO 150
« Vastaus #44 : 11.12.2015 kello on 23:29 »
Kyllä se UFOX on sinun tilanteessa paras, tai en ainakaan tiedä parempaa antennia. Tämä tieto ei ole Esson paarista. ;) Kaikki nyky Ufoxit on niitä uudempia, jossain saattaa olla hyllyssä vielä vanhoja joten tarkkana pitää olla.

Mulla on vanha, kolmisen vuotta sitten hankittu. TV ei ole tärkeä niin en ole asentanut. Nyt on mestarin tekemä jalka niin pystyisi. Ja sekin ollut jo toista vuotta...