Tekniikkakeskustelut > Ilmastointi
Onko kulkimen ilmastoinnista mitään hyötyä ?
Jepukka:
Ilman perusteluja. On, jopa niin paljon että saattaa olla pakollinen varuste seuraavassakin kulkineessa.
smy:
Kyllä on kuuma autossa kun äsken tulin. 31 näyttää sisälämpömittari. Jos olis ilmastointi se näyttäisi sittenkin 31 tai enemmän kun rumilus veisi avattavan kattoluukun reiän 8)
ajuri:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 31.07.2018 kello on 23:28 ---Kyllä on kuuma autossa kun äsken tulin. 31 näyttää sisälämpömittari. Jos olis ilmastointi se näyttäisi sittenkin 31 tai enemmän kun rumilus veisi avattavan kattoluukun reiän 8)
--- Lainaus päättyy ---
Mä olen ymmärtänyt, että rumiluksen voi laittaa muuhunkin paikkaan kuin juuri kattoluukun kohdalle.
Meille laitetaan autoon Jyväscaravaanissa laite ja sille tehdään reikä erikseen. Autossa jo nyt 4 kattoluukkua + 2 pakkotuuletusventii liä.
Saas nähdä tuleeko uusi reikä väi ei. ::)
Catiska:
Ainakin minun Kabessa rumilukselle on tehty oma reikä ja kattoluukut on aivan normaalisti käytössä.
MRi:
--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 1.08.2018 kello on 08:02 ---Ainakin minun Kabessa rumilukselle on tehty oma reikä ja kattoluukut on aivan normaalisti käytössä.
--- Lainaus päättyy ---
Samoin omassa Fendtissä. Edellisessä Hobbyssa ilmastointi oli asennettu etummaisen kattoluukun tilalle. Toi nykyinen asennus eli kattoluukut käytössä ja ilmastointi keskellä vaunua on kaikella tapaa parempi: kattoluukut käytettävissä, enemmän luontaista valoa, viilennys jakaantuu tasaisemmin koko vaunuun ja painokin lähempänä akselia.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta