Tekniikkakeskustelut > Ilmastointi

Onko kulkimen ilmastoinnista mitään hyötyä ?

<< < (80/98) > >>

Team Ahma:

--- Lainaus käyttäjältä: mike - 24.07.2018     kello on 19:39 ---Kyllä nykyisin on jo saatavissa kulkimeenkin ilmalämpöpumpullisi a viilentimiä :o

--- Lainaus päättyy ---
Ai... Minä kun olen luullut että kulkimen ns. "ilmastointi"laite on ihan oikea ilmastointilaite -joka siis myös vaihtaa ilmaa eikä pelkästään viilennä ja kierrätä sitä.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: armas ujomieli - 24.07.2018     kello on 18:23 ---Kiinteän asumuksen ilmastointi ei pitäisi kuulua keskusteluun kulkimen ilmastoinnista.

--- Lainaus päättyy ---
Siitähän jo mainittiin aiemmin!

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: mike - 24.07.2018     kello on 19:39 ---Kyllä nykyisin on jo saatavissa kulkimeenkin ilmalämpöpumpullisi a viilentimiä :o

--- Lainaus päättyy ---

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Team Ahma - 24.07.2018     kello on 20:53 ---Ai... Minä kun olen luullut että kulkimen ns. "ilmastointi"laite on ihan oikea ilmastointilaite -joka siis myös vaihtaa ilmaa eikä pelkästään viilennä ja kierrätä sitä.

--- Lainaus päättyy ---
Valitettavan usein pelkkää jäähdytyslaitetta sanotaan ilmastointilaitteek si. Ilmastoinnilla tarkoitetaan ilman käsittelyä jotta siihen saadaan halutut ominaisuudet. Lämmitys/jäähdytys, kostutus/kuivaus. Ilmamäärän säätö ilmanlaadun mukaan. Tyypillisiä ilmastoituja kohteita ovat kirjapainot, konserttisalit, museot, ja tilat missä laajat puulattiat.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.07.2018     kello on 21:13 ---(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Onhan noita nähty Suomessakin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View