Tekniikkakeskustelut > Ilmastointi
Onko kulkimen ilmastoinnista mitään hyötyä ?
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 19.07.2018 kello on 20:38 ---Oikein hyvä jos joku saa kulkimen viileäksi räppänöitä avaamalla, kun ulkona yli 30 astetta. itse olen sen verran tötterö, että koneella on sisätila saatava 23-24 asteiseksi. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Se on hyvä että me yksinkertaiset voidaan hoitaa sama asia koneellisesti Thumb
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 19.07.2018 kello on 21:22 ---Se on hyvä että me yksinkertaiset voidaan hoitaa sama asia koneellisesti Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Nyt on pakko nauraa, päivän paras Thumb
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 19.07.2018 kello on 21:01 ---Jos nukkumaan pitää mennä iltaseitsemältä, ymmärrän. Kymmenen aikaan koppi viilenee haluttuun lämpöön kun ikkunat avaa.
--- Lainaus päättyy ---
Toisessa päässä vaunua 22 astetta. Ja väki nukkuu ja ilmastointi päällä, luukut kiinni ja vaunu pimeä.
Ja väliovi kiinni
Toisessa päässä 4 ikkunaa auki, 2 kattoluukkua ja ovi.
Ja hiki virtaa kello 22. Jos se haluttu lämpötila on 26 niin ok ja valoisaa.
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 19.07.2018 kello on 22:05 ---Toisessa päässä vaunua 22 astetta. Ja väki nukkuu ja ilmastointi päällä, luukut kiinni ja vaunu pimeä.
Ja väliovi kiinni
Toisessa päässä 4 ikkunaa auki, 2 kattoluukkua ja ovi.
Ja hiki virtaa kello 22. Jos se haluttu lämpötila on 26 niin ok ja valoisaa.
Pari astetta vielä.
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 19.07.2018 kello on 20:38 ---itse olen sen verran tötterö, että koneella on sisätila saatava 23-24 asteiseksi. ;)
--- Lainaus päättyy ---
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Luonnon kanssa ei voi asioita tarkkaan määritellä. Jos haluat nukkua tasan kello 22:00, koneellinen jäähdytys sopii sinulle. Hyvää yötä, palataan aamulla asiaan.
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 19.07.2018 kello on 22:17 ---
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Luonnon kanssa ei voi asioita tarkkaan määritellä. Jos haluat nukkua tasan kello 22:00, koneellinen jäähdytys sopii sinulle. Hyvää yötä, palataan aamulla asiaan.
--- Lainaus päättyy ---
Kumpa vain olisikin kysymys minusta. Meillä on sakkia myös jotka menevät kello 21 nukkumaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta