Tekniikkakeskustelut > Ilmastointi
Onko kulkimen ilmastoinnista mitään hyötyä ?
Komissarov:
No entäs kumpaa arvon raati suosittelee jälkiasenteiseksi, kattokonetta vai punkan alle tulevaa? Jälkimmäisessä toki on oma askareensa putkien vetämisessä, mutta jos nyt ei mietitä sitä, niin onko käytön kannalta merkitystä?
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Komissarov - 14.07.2014 kello on 20:45 ---No entäs kumpaa arvon raati suosittelee jälkiasenteiseksi, kattokonetta vai punkan alle tulevaa? Jälkimmäisessä toki on oma askareensa putkien vetämisessä, mutta jos nyt ei mietitä sitä, niin onko käytön kannalta merkitystä?
--- Lainaus päättyy ---
Jos itse asentaisin niin katolle. Ihan tilakysymys ja säilytystilaa ei koskaan ole liikaa
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 14.07.2014 kello on 20:46 ---Jos itse asentaisin niin katolle. Ihan tilakysymys ja säilytystilaa ei koskaan ole liikaa
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä,elikkä katolle..
vaanari61:
--- Lainaus käyttäjältä: Komissarov - 14.07.2014 kello on 20:45 ---No entäs kumpaa arvon raati suosittelee jälkiasenteiseksi, kattokonetta vai punkan alle tulevaa? Jälkimmäisessä toki on oma askareensa putkien vetämisessä, mutta jos nyt ei mietitä sitä, niin onko käytön kannalta merkitystä?
--- Lainaus päättyy ---
Lattiamalli, ehdottomasti.
Tai sitten integroitu.
Lattiamalli on kevyt ja äänettömämpi. Putkitus ei välttämättä tarvi olla kummonen.
Ilma jäähtyy ja kuivuu ja vieläpä aiheuttaa vedon tunnetta pienessätilassa sama missä puhku on.
relluttelija:
Etu u-ryhmän alle olisin laittanut jos olis ollut tarpeeksi taatelia. Kattokone nostais mulla liikaa korkeutta. Nyt vain semmoinen 2, 5 kW jäähdytystehon omaava matala siirrettävä malli sängyn alla. Mutta hyvin toimii.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta