Tekniikkakeskustelut > Ilmastointi
Onko kulkimen ilmastoinnista mitään hyötyä ?
Alan:
Tarjontakysymys. Harvemmin tulee oltua, siis Saksassa, Ranskassa tai Hollannissa. Parista muutamaan kertaan per reissu.
Saarivaltiossa riitti läpivetotuuletuskin, sen maan hyviä puolia. ;D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 16.07.2018 kello on 22:16 ---Jympys, huur, jympys, huur. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Ilmastoinnilla on hyvä huur. puhaltaa kuljin viileämmäksi. Sitten kattoluukku puhaltimella ulos tai sisään päin olosuhteiden mukaan. :D
Ylen makiasti nukutti, ei edes Kamarimusiikki festari häirinnyt.
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 17.07.2018 kello on 07:58 ---Mitä töpseliin tulee, niin sellaisia on varsin usein tarjolla matkailuautoille ja -vaunuille tarkoitetuilla yöpymispaikoilla. Etenkin, kun siirrytään harrastuksen sivistysmaihin.
--- Lainaus päättyy ---
Taas olet määrittelemässä oikeaa tapaa harrastaa. Minä sivistymättömänä kiertelen luontokohteita jossa viilennykseksi riittää luukkujen aukaisu ja virkistykseen järvi tai suihku.
Enkä muutenkaan vietä aikaani kopissa majaillen. Se on lähiinä matkustusväline, tukikohta ja nukkumapaikka. Ne paikat missä yöni vietän, saa huoletta olla luukut auki. Miten harrastuksen sivistysmaissa?
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 17.07.2018 kello on 09:15 ---Taas olet määrittelemässä oikeaa tapaa harrastaa. Minä sivistymättömänä kiertelen luontokohteita jossa viilennykseksi riittää luukkujen aukaisu ja virkistykseen järvi tai suihku.
Enkä muutenkaan vietä aikaani kopissa majaillen. Se on lähiinä matkustusväline, tukikohta ja nukkumapaikka. Ne paikat missä yöni vietän, saa huoletta olla luukut auki. Miten harrastuksen sivistysmaissa?
--- Lainaus päättyy ---
Höh...
Kerrankin kuin suoraan minun ajatuksistani.
Matkailuvehkeilleki n tarkoitetuilla alueilla saa monesti mieleisemmän paikan, kun ei ole sähköriippuvainen.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 17.07.2018 kello on 09:15 ---Taas olet määrittelemässä oikeaa tapaa harrastaa.
--- Lainaus päättyy ---
Määritän oman tapani, en muiden.
Lähes jokaisessa ketjussa harjoittamasi provosointi ei sen sijaan kuulu foorumin tapoihin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta