Tekniikkakeskustelut > Ilmastointi

Onko kulkimen ilmastoinnista mitään hyötyä ?

<< < (51/98) > >>

ihaa:

Tässä vaihteeksi kun yöllä satoi niin tätä kosteutta oli sitten ilmassa niin mietin että kuivaanko tuulilasin perinteisesti lastalla ja pyyhkeellä vai annanko Dometicin hoitaa homman joten annoin Dometicille mahdollisuuden.

klo 10:24 lähtötilanne

ja nyt puoli tuntia myöhemmin.

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 17.07.2015     kello on 13:47 ---Ilmastoinnin painekatkaisin rikki .
Mukava ko liike tilasi ja lupasi katkaisimen viikossa Euroopan varastosta .
No viikon kulutua huomattiin ettei sitä tilausta ole missään .
No uudestaan koitetaan .
Onneksi ei vielä reissukiireitä ::)

--- Lainaus päättyy ---
Kohta tulee kiire .
Nyt kun painekatkaisija on uusi antaa kone uuden vian .
Tarkasta johtosarja  :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Mä en ala .
Mistä mä saan auton joka toimii .

pamaus:
Kyllä taas eilen illalla oli hyötyä, ilma oli kuuma ja kostea.

Mukava kun ilmastointi kuivattaa samalla ilmaa. Ja vaikuttaa siltä, että tänäänkin siitä on mukavuus hyötyä  :D

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 23.07.2016     kello on 09:25 ---Kyllä taas eilen illalla oli hyötyä, ilma oli kuuma ja kostea.

Mukava kun ilmastointi kuivattaa samalla ilmaa. Ja vaikuttaa siltä, että tänäänkin siitä on mukavuus hyötyä  :D

--- Lainaus päättyy ---

Aivan.  Thumb

ajuri:
Oon sen verran uusi karavaanari, että en tiedä hyödyistä tai näiden (laitteiden) tarpeellisuuksista vielä juuri mitään.
Autossamme jonka täksi kevääksi  hankimme, löytyy Dometic ilmastointilaite. Nyt viikon autolla reissaamisen jälkeen sanoisin, että
jollei, niin tarpeellinen, niin kuitenkin hyvä mukavuuslaite kyllä on. Näi koska laitteen oikeaa tai sen kaikia mahdollisia juttuja ei vielä
osaa hyödyntää. Mutta ajan kanssa. Olihan se mukava jättää hurisemaan ja tulla sit takaisin pyöräilemästä mukavaan kulkineeseen. Myös varmasti koira tykkää olla yksin autossa, kun hieman viileämpää sille  Laitteessa myös nuo valot mitkä eivät kovin kirkkaat voi jättää koko yöksi palamaan. Edelleen silti opettelen tätä karavaanari juttua ja siihen liittyviä asioita ja mukaavaahan tämä tähän asti on ollut. ;) Thumb Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View