Tekniikkakeskustelut > Ilmastointi

Onko kulkimen ilmastoinnista mitään hyötyä ?

<< < (48/98) > >>

Mjerica:
"Ja jos joku hapannaama ei tajua, niin tuo oli huumoria. Yksi kohta jopa itseironiaa."

Itseironiaa... hienoa. Vaikken vieläkään tajua ketjun ideaa enkä otsikkoa niin...

Olen miettinyt että jos sittenkin täältä maan päältä kerran lähtiessä jotain mukaansa
saisi niin olisiko se ilmastointilaite? Ennakoin vaan että saattaisi tulla tarpeeseen.

Alan:
Tämän ketjun oikeampi paikka olisi sisällön puolesta Takkahuone, vaan olkoon tässä, kun jotain asiantynkääkin taitaa joukossa olla. Toisaalta aihe on niin kuumottava, että pitää olla "kaatopaikka" asiaketjuissa syntyville ilmastointihöpötyks ille.

Mukava tuulenvire takaterassilla, tässä kelpaa. Kotona ei ole ilmastointia, vaan hyvän palkan saan muutamasta vähän turhan lämpimästä yöstä, kun en ilmalämpöpumppua hanki. Kulkineessa tarvetta on huomattavasti enemmän, vaikka siellä ollaan vähemmän.

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa -  4.07.2015     kello on 10:43 ---Ei tiejä vielä  ???
Juhannuksena se toimi vielä mutta nyt ei .
Sulakkeet olen katsonut .
Montulle pitäs päästä että näkisi remmin ja jos se on kunnossa niin eikun ilimastointihuoltoo n vain  maanantaina .

--- Lainaus päättyy ---
Ennen kun hellepäivänä ajettiin ikkunat auki ja ropelli puhalsi täysillä ja hikoiltiin .
Nyt painettaisiin nappulasta ja ei tarvitsisi huhhailla ja hikoilla .
Kyllä sen hyödyn nyt huomasi sun lakkasi mylly toimimasta .
Hyvään tottuu niin helpolla  ^-^

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: Mjerica -  4.07.2015     kello on 15:48 ---"Ja jos joku hapannaama ei tajua, niin tuo oli huumoria. Yksi kohta jopa itseironiaa."

Itseironiaa... hienoa. Vaikken vieläkään tajua ketjun ideaa enkä otsikkoa niin...

Olen miettinyt että jos sittenkin täältä maan päältä kerran lähtiessä jotain mukaansa
saisi niin olisiko se ilmastointilaite? Ennakoin vaan että saattaisi tulla tarpeeseen.

--- Lainaus päättyy ---
         Se olisi tarpeen ja rillaus kinttaat, suikan voisi tehä foliosta, Josko nuilla pärjäis siellä ;D

RR:

--- Lainaus käyttäjältä: Mjerica -  4.07.2015     kello on 15:48 ---"Ja jos joku hapannaama ei tajua, niin tuo oli huumoria. Yksi kohta jopa itseironiaa."

--- Lainaus päättyy ---

Meinaatko että sieltä löytyis seinästä pistorasia? :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View