Tekniikkakeskustelut > Ilmastointi

Onko kulkimen ilmastoinnista mitään hyötyä ?

<< < (32/98) > >>

K.E.V:
Niin. Mulla ollut veturissa ilmastointi kai 28v. Se siitä filosofoinnista  :laugh:
Siinä siitä hyötyä. Edlleenkään en kaipaa sitä vaunuun. Vaikka joku sen paremmin tuntuu näsäviisaastti tietävän.
Edit sekä muita hilavitkuttimia (hyödyllisiä) molemmissa autoissa että ämceeällä kalpenis kateudesta  :-*

tsahkali:
Koittaisit nyt nauttia lomasta...

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  4.06.2015     kello on 22:20 ---Koittaisit nyt nauttia lomasta...

--- Lainaus päättyy ---

Tuhmempi sanoisi että kuinka voi nauttia ilman ***********laitetta.  ;D

Ainakin tuo keli näyttää kuvien perusteella aikas kuumalta.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: MCL -  4.06.2015     kello on 19:38 ---Kun viides vaihde alkoi yleistyä, niin monet väittivät ettei sellaisella mitään tee, turhaa vaihtamistyötä vain.
Kun keskuslukitus alkoi yleistyä, niin monet ilmoittivat sen olevan tarpeeton ja epävarma.
Kun ohjaustehostajat alkoivat yleistyä, monet väittivät ettei niitä tarvittu ja itseasiassa pilasivat ajo-ominaisuudet.
Kun ABS:t alkoivat yleistyä, niin monet väittivät ettei niitä tarvittu ja ne rikkoutuisivat hyvin helposti, vaarallisiakin.
Kun kaikki edelliset varusteet ovat jo käytännössä kaikissa uusissa pikkuautoissakin ilmastointia myöten, enää jotkut vanhojen matkailuautojen omistajat väittävät, että ei ilmastoinnilla mitään tee, tulee flunssakin.... :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Tämmöiset on aina niin hauskoja.
 Keskuslukitus on noista ainoa jonka itse pidän hyvänä autoon kuin autoon. Muut on sitten ajotapa, käyttö ja autokohtaisia.

Hanska:

--- Lainaus käyttäjältä: eura665 -  4.06.2015     kello on 11:25 ---Minä olen ollut aina mukavuuden haluinen, ilmastointia ei silti tule koska se ei kyllä mukavuutta lisää meidänkäytössä.

--- Lainaus päättyy ---
Taitaa puhua vaanari jolla ei ole kokemusta asuntopuolen ilmastoinnista.
Olen sitä mieltä jos painoista ja kustannuksista ei tarvitsisi välittää mitään niin kuka olisi niin hölmö että ei ottaisi ilmastointia???
Aina ei voi ymmärtää ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View