Tekniikkakeskustelut > Ilmastointi
Onko kulkimen ilmastoinnista mitään hyötyä ?
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 3.06.2015 kello on 20:56 ---Ulkona ei ole kun +20 C vaan taidan laittaa ilmastoinnin päälle. Ihan tämän ketjun innostamana ja saahan sillä ilmaa kuivattuakin. Toimiikin melko varmasti, kun 4A sulake riittää. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Entäs sisällä, jos ilmastointi ei ole päällä.
Alan:
Kommenttia ei pysty ymmärtämään.
Hyvin viihtyy sisällä, nyt juuri ennen nukkumaanmenoa. Reippaan kaupunkipäivän jälkeen.
Catiska:
Minä en ilmastoinnista juuri haittoja löydä. Kulutuslisä on aika olematon rahassa ja niissä on nappula mistä sen saa pois päältä jos tuntuu että rahat loppuu. Minulla on ilmastointi joka autossa ja hyötyä olen kokenut saavani.
Jopa tuossa vanhassa avo Cadillacissa on automaattinen ilmastointi ja hyödyllinen kapine siinäkin. Jäähdyttämiseen siinä ei sitä tule käytettyä kuin kovalla helteellä paraatiajossa mutta kuivattamiseen loppukauden sateisissa ajeluissa se on kätevä.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 3.06.2015 kello on 21:17 ---Kommenttia ei pysty ymmärtämään.
--- Lainaus päättyy ---
Jos ulkona varjossa 20 astetta, eikö silloin kulkimessa sisällä aurinko paisteessa 25-30 astetta.
Alan:
Oli ovi auki. Saattoi olla +23-25, en mittaile. Oli välillä pilvistäkin. Nyt on hyvä ja yö.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta