Tekniikkakeskustelut > Primus
2470 pannun purku
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 12.07.2014 kello on 15:59 ---toi hehkun jännite on liian matala, ei syty sillä.. tarttis mittailla mist se johtuu
--- Lainaus päättyy ---
Voi pers...n p*rse. Taas lähtöpisteessä. On kyllä liian kuuma remonttihommiin.
Takaraivossa junkuttaa KIPINÄSYTYTYS,KIPINÄSYTYTYS...
Ipsu:
Kipinä on kyllä aivan ehdoton. Meillä löytyy molemmista vaunuista ja jopa varapannustakin. Mjo33400 asentanut kaikki :-*
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 12.07.2014 kello on 18:10 ---Kipinä on kyllä aivan ehdoton. Meillä löytyy molemmista vaunuista ja jopa varapannustakin. Mjo33400 asentanut kaikki :-*
--- Lainaus päättyy ---
Tilattu kipinäsytytys. Kuuntelin vieressä kun Rolli 4x4 sytytti pannua ja Thumb Thumb Thumb
Mäkin haluan tuollaisen! Mjo toimittaa. Elämä siis jatkuu ;)
Humoristi:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 14.07.2014 kello on 10:25 ---Tilattu kipinäsytytys. Kuuntelin vieressä kun Rolli 4x4 sytytti pannua ja Thumb Thumb Thumb
Mäkin haluan tuollaisen! Mjo toimittaa. Elämä siis jatkuu ;)
--- Lainaus päättyy ---
itekkin olen aatellu tilata kipinän mutta ei vielä kiirettä kun lähtee niin nätisti käyntiin hehkullakin.
mutta täytyy tilata "jemmaan" jossain vaiheessa pahan päivän varalle ;) ;D
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: humoristi - 14.07.2014 kello on 10:49 ---itekkin olen aatellu tilata kipinän mutta ei vielä kiirettä kun lähtee niin nätisti käyntiin hehkullakin.
mutta täytyy tilata "jemmaan" jossain vaiheessa pahan päivän varalle ;) ;D
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
Mulla vain alkoi virrat pikku hiljaa hiipua ennen hehkua ja oon riittävän pitkään
taistellut tuon syttymisen kanssa. Jospa se tästä lomaksi muuttuu :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta