Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nopeuden säädin?

(1/1)

LMC-99:
-Tässä muutamana kesänä olen niin kovasti kaivannut kulkimeen ns.nopeuden rajoitinta. Ja tässä kesän kynnyksellä tuppas tuo ajatus taas mieleen, joten ennen baanalle lähtöä tämmöistä haaveilen.

-Henkilö autossa on ja kyllä on kätevä peli, mutta tuossa vanhassa juhdassa vm-99 sitä ei ole, ja joskus tossu meinaa aivan väkisten painua liian syvälle, niin olisi tuo säädin paikallaan ja kysymys kuuluukin, onko kenellään kokemusta kuinka ja mistä tuommoiseen saa asennus sarjaa, kysymyksessä Dukato 2,8 idtd.  

massimo:
Kysy ensin alkuperäistä. Ainkin meidän dukatoon se oli halvin vaihtoehto ja toiminnassa ei mitään moitittavaa.

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: massimo -  5.04.2011     kello on 10:52 ---Kysy ensin alkuperäistä. Ainkin meidän dukatoon se oli halvin vaihtoehto ja toiminnassa ei mitään moitittavaa.

--- Lainaus päättyy ---

Mitäs se teidän ducatoon maksoi asensitko itse, vai deltta autoko sen sinne asensi.

Minulla vain on tuon merkkiliikkeen kanssa semmoisia kokemuksia, että hinta on monin verroin kalliimpi kuin muissa ammatti liikkeissä.

massimo:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 -  5.04.2011     kello on 10:57 ---Mitäs se teidän ducatoon maksoi asensitko itse, vai deltta autoko sen sinne asensi.

Minulla vain on tuon merkkiliikkeen kanssa semmoisia kokemuksia, että hinta on monin verroin kalliimpi kuin muissa ammatti liikkeissä.

--- Lainaus päättyy ---

Jos nyt äkkiä muistelisin, niin oliko kolmensadan luokkaa asennettuna deltalla, nyk raskone kehä kolmosella v. 2009. Kun ostin tuon kulkineen, niin myyjäliikkeessä sanoivat, ettei kannata laittaa tarvikkeena, tulee kuulemma kalliimaksi. Mene ja tiedä?

Tuosta merkkiliikkeen kalleudesta en menisi sanomaan taas mitään. Raskoneella ainakin hinnat ihan kohdallaan suhteessa muihin korjaamoihin.
Suosittelen tuota kehä kolmosen raskonetta muillekkin. Kimmo Sorjalle palvelusta kymmenen pinnaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View