rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Norjan tiemaksut?  (Luettu 16105 kertaa)

*****
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:24
  • Autossa on pyörät
Vs: Norjan tiemaksut?
« Vastaus #30 : 21.02.2020 kello on 16:35 »
Ton softan vaan kun saisi camper versiona...
Niimpä ….

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:49
Vs: Norjan tiemaksut?
« Vastaus #31 : 16.04.2020 kello on 19:14 »
Syyskuun puolivälissä ajeltiin Narvikin seudulla. Tänään tuli lasku maksupisteiltä, päivätty 21.3. ja eräpäivä 18.4. Pitkä laskutusaika, mutta aika lyhyesti masuaikaa laskun todellisesta saapumisesta.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:56
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Norjan tiemaksut?
« Vastaus #32 : 22.05.2020 kello on 19:39 »
Tulipa asiaa tähänkin ketjuun. Tänään sain kirjeen Ruåtsista, joka koski Norjan tiemaksuja. Mutta aloitan asian aikajärjestyksessä kun on muutakin asian tiimoilta.

N. kaksi kuukautta sitten tuli minun osoitteeseen samanlainen kirje, jonka epäilin olevan ruuhka- tai tietullimaksu, mutta sellainen vastaanottaja, joka ei asu täällä. Fonecta näytti, että asuu jossakin Tornionjoki laaksossa. Koko Suomessa ei ollut muita saman nimisiä. Laitoin postilaatikkoon maininnalla, että vastaanottaja tuntematon ko. osoitteessa. Eilen tuli samalla nimellä kirje jälleen. Siis postilaatikkoon saatesanoilla.

Tänään tuli kirje minun nimellä. Siinä oli korjaustarra päällä, johon oli laitettu minun osoitteeni. Avattuani kirjeen näin, että osoite oli Taalintehtaalle, jossa en ole edes asunut koskaan. Auton rekisterinumero oli  Volvon, jollaista en ole omistanut koskaan, en autoa enkä kilpeä. Eräpäiväkin oli jo 18.4.2020. Postin tarrassa on palautuspäivä 14.5. eli tehnyt matkaa viikon Taalintehtaalta.

Seuraavassa vaiheessa yritin ottaa yhteyttä epcplc:hen annetussa nettiosoitteessa. Syötettyäni laskun numeron ja rekisterinumeron, sivusto kertoi, että
Lainaus
Vastuu tästä asiasta on jo siirretty.
Kuviakaan ei pääse katsomaan. Toisin sanoen näyttää, että en pääse tekemään reklamaatiota kirjeen johdosta.

Mielenkiintoista on, että epcplc:n sivuilta löytyy tällainen tieto
Lainaus
EPC:llä on pääsy eri kulkuneuvo lupaviranomaisiin Euroopassa. Nämä auttavat että oikea rekisteröinyt omistaja tunnistetaan.
Nyt olen nähnyt kolme kirjettä, jotka ovat menneet vääriin osoitteisiin.

Vielä tuli mieleen ilmoitettu ajankohta. Pitää paikkansa, että olimme elokuussa -19 Norjassa. Tämä tietullitapahtuma oli 13.8. Mutta me olimme vielä 17.-18.8. Överkalixissa ja vasta sen jälkeen menossa Norjaan.

Onko kellään vinkkiä, miten voisin ottaa yhteyttä sinne muuta kuin puhelimella?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:56
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Norjan tiemaksut?
« Vastaus #33 : 22.05.2020 kello on 21:28 »

N. kaksi kuukautta sitten tuli minun osoitteeseen samanlainen kirje, jonka epäilin olevan ruuhka- tai tietullimaksu, mutta sellainen vastaanottaja, joka ei asu täällä. Fonecta näytti, että asuu jossakin Tornionjoki laaksossa. Koko Suomessa ei ollut muita saman nimisiä. Laitoin postilaatikkoon maininnalla, että vastaanottaja tuntematon ko. osoitteessa. Eilen tuli samalla nimellä kirje jälleen. Siis postilaatikkoon saatesanoilla.


_______________

Vielä tuli mieleen ilmoitettu ajankohta. Pitää paikkansa, että olimme elokuussa -19 Norjassa. Tämä tietullitapahtuma oli 13.8. Mutta me olimme vielä 17.-18.8. Överkalixissa ja vasta sen jälkeen menossa Norjaan.

Äsken tuli mieleeni, että olisikohan kuitenkin nuo kaksi "oikealla osoitteella" mutta väärällä nimellä tulleet kirjeet koskeneet meidän matkaa?

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:20.06.2023 kello on 16:57
  • Vaunussa On Pyörät ja vetoaisakin
Vs: Norjan tiemaksut?
« Vastaus #34 : 22.05.2020 kello on 22:20 »
Äsken tuli mieleeni, että olisikohan kuitenkin nuo kaksi "oikealla osoitteella" mutta väärällä nimellä tulleet kirjeet koskeneet meidän matkaa?

Jos tunnistus perustuu rekisterinumeroon, ja numero on väärä, niin juridisesti tuossa ei pitäisi olla ongelmaa.

*****
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:24
  • Autossa on pyörät
Vs: Norjan tiemaksut?
« Vastaus #35 : 23.05.2020 kello on 07:36 »
Jaa , itse katson netistä mitä Norja on minulle antanut.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:56
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Norjan tiemaksut?
« Vastaus #36 : 6.07.2020 kello on 17:28 »
Tulipa asiaa tähänkin ketjuun. Tänään sain kirjeen Ruåtsista, joka koski Norjan tiemaksuja. Mutta aloitan asian aikajärjestyksessä kun on muutakin asian tiimoilta.

N. kaksi kuukautta sitten tuli minun osoitteeseen samanlainen kirje, jonka epäilin olevan ruuhka- tai tietullimaksu, mutta sellainen vastaanottaja, joka ei asu täällä. Fonecta näytti, että asuu jossakin Tornionjoki laaksossa. Koko Suomessa ei ollut muita saman nimisiä. Laitoin postilaatikkoon maininnalla, että vastaanottaja tuntematon ko. osoitteessa. Eilen tuli samalla nimellä kirje jälleen. Siis postilaatikkoon saatesanoilla.

Tänään tuli kirje minun nimellä. Siinä oli korjaustarra päällä, johon oli laitettu minun osoitteeni. Avattuani kirjeen näin, että osoite oli Taalintehtaalle, jossa en ole edes asunut koskaan. Auton rekisterinumero oli  Volvon, jollaista en ole omistanut koskaan, en autoa enkä kilpeä. Eräpäiväkin oli jo 18.4.2020. Postin tarrassa on palautuspäivä 14.5. eli tehnyt matkaa viikon Taalintehtaalta.

Seuraavassa vaiheessa yritin ottaa yhteyttä epcplc:hen annetussa nettiosoitteessa. Syötettyäni laskun numeron ja rekisterinumeron, sivusto kertoi, että  Kuviakaan ei pääse katsomaan. Toisin sanoen näyttää, että en pääse tekemään reklamaatiota kirjeen johdosta.

Mielenkiintoista on, että epcplc:n sivuilta löytyy tällainen tieto  Nyt olen nähnyt kolme kirjettä, jotka ovat menneet vääriin osoitteisiin.

Vielä tuli mieleen ilmoitettu ajankohta. Pitää paikkansa, että olimme elokuussa -19 Norjassa. Tämä tietullitapahtuma oli 13.8. Mutta me olimme vielä 17.-18.8. Överkalixissa ja vasta sen jälkeen menossa Norjaan.

Onko kellään vinkkiä, miten voisin ottaa yhteyttä sinne muuta kuin puhelimella?

Tänään tuli neljäs kirje. Jopa oikealla nimellä ja osoitteella. Hintaa tuli 11.07€ ja eräpäiväänkin on aikaa melkein kaksi viikkoa.