Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Pyöränlaakerit

<< < (2/5) > >>

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  3.07.2014     kello on 15:51 ---^
Outoa kuulla karavaanarin suusta tuollaista , mualima sekasi  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---
Money talks!(valitettavasti ei meillä :P)

K.E.V:
Mä oon taas kuullut että köyhäll ei oo varaa ostaa halpaa ettei joudu usein remonttia tekemään.
Nuo laakeritkin, ei ne aidot hyvät paljon kalliimpia kuin jotkut...... ;)

aaoulusta:
Ei taijja olla polkupyörissäkään laakerit yhtä hyviä kuin 60-70 luwulla! wauhtiin kun pääsi niin anto mennä vaan. nyt saa polkea kokos ajan jotta vauhti pysyy samana.. (itellä viimeisiä Tunturi pyörä) ennenkuin möivät Hollantiin Thumbd

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  3.07.2014     kello on 16:16 ---Mä oon taas kuullut että köyhäll ei oo varaa ostaa halpaa ettei joudu usein remonttia tekemään.
Nuo laakeritkin, ei ne aidot hyvät paljon kalliimpia kuin jotkut...... ;)

--- Lainaus päättyy ---

Vaan kun paketissa lukee SKF ja hinta on SKF:n ja sisällä on jotain ihan muuta. Maailmalla on käynyt isojakin vahinkoja tästä syystä.
Eikä eroa näe paljaalla silmällä.

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  3.07.2014     kello on 18:52 ---Vaan kun paketissa lukee SKF ja hinta on SKF:n ja sisällä on jotain ihan muuta. Maailmalla on käynyt isojakin vahinkoja tästä syystä.
Eikä eroa näe paljaalla silmällä.

--- Lainaus päättyy ---
Eihän siinä vain lukenut SFK ... Kiinalaisilla on omituinen tapa kirjoittaa melkein oikein kuten Adidas onkin Asidas etkä huomaa eroa kun aivot sen kääntää väkisellä tutumman ilmasun puoleen..  ;D
Onhan noissa kalliissa merkkilaakereissaki n eroa esim. Fag vastaan SKF. Siinä missä iso (akselihalkaisija 12,5 cm) Fakkilainen porsi puoleen vuoteen Skf läinen pyöris vieläkin jos tehdasta ei oltais purettu  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View