Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tämmönenkin on
winemaker:
https://www.facebook.com/groups/258217214206806/?fref=nf
Samanhenkistä porukkaa ja positiivista kirjoittelua.
LT31omavalm.:
Mitä tuolla fasebook:ssa on , en ole vieläkään rekisteröitynyt tonne enkä turhan takia kehtais.niin olisin kiitollinen jo edes tietäis aihepiirin mitä siellä on.
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: LT31omavalm. - 2.07.2014 kello on 18:14 ---Mitä tuolla fasebook:ssa on , en ole vieläkään rekisteröitynyt tonne enkä turhan takia kehtais.niin olisin kiitollinen jo edes tietäis aihepiirin mitä siellä on.
--- Lainaus päättyy ---
Aika moni on täältä "karannut" !
winemaker:
--- Lainaus käyttäjältä: LT31omavalm. - 2.07.2014 kello on 18:14 ---Mitä tuolla fasebook:ssa on , en ole vieläkään rekisteröitynyt tonne enkä turhan takia kehtais.niin olisin kiitollinen jo edes tietäis aihepiirin mitä siellä on.
--- Lainaus päättyy ---
Facessa nyt on kaikenlaista, mutta täällä Karavaanarit-linkin alla on karavaanari-asiaa ja karavaanareita. Juttuja, ihmisiä, kuvia ja mielipiteitä sekä kaikkea alaan liittyvää.
Mukaan vaan!
K70:
Tää nyt menee jo rankasti ohi alkuperäisen viestin, niin saa poistaa jos siltä tuntuu.
Hieman pelottava on tuo Facebook. Aika usein ennen viestejä on liuta ehdotuksia uusiksi kavereiksi. Yleensä siinä on henkilöitä, jotka tunnen ja meillä on yhteisiä tuttuja.
Tänään löi kyllä ällikällä, kun siinä ehdotettiin uudeksi kaveriksi meidän naapuria, joka on liittynyt naamakirjaan viime viikolla.
En voi käsittää, mistä voi yhdistää naapurin minuun, vaikka meillä ei ole yhtään yhteistä kaveria, eikä naapurin muutamassa viestissä näytä olevan minua mainittuna, enkä itse ole koskaan naapurin nimeä lärvikirjaan kirjoittanut.
Mietin, että olisinko joskus voinut googleen laittaa naapurin nimen, vai mistähän mahtaa tiedon kaivaa. Toinen mahis on, että facebook urkkii mun puhelinmuistiota ja on sieltä löytänyt nimen.
Mystistä...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta