Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Peruutuskamera asennettu autoon

<< < (3/3)

Raato:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 -  4.04.2011     kello on 18:16 ---Katselin tuota omaa DVD soitinta ja siinä on semmoinen "tapin reikä" 3,5mm a/v liitin, olisi soitin ylimääräinen jos voisi sitä hyödyntää.
Toisaalta eipä tuommoinen pakettikaan maailmalla paljon maksa, jossa on sitten kaikki tarvittavat.

--- Lainaus päättyy ---

se tavallinen 3,5 mm tappi ei kelpaa, koska ainakin minun kameran ko liitin pitää sisällään virran kameralle, normaalissa a/v -liittimessähän kulkee ainakin yleensä ääni o+v -kanavat ja kuva

4ntti:
Mikä on "normaali av-liitin" ?

Raato:

--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti -  4.04.2011     kello on 20:09 ---Mikä on "normaali av-liitin" ?

--- Lainaus päättyy ---

Ainakin itse olen törmännyt kannettavissa dvd-soittimissa 3,5 mm kolmi"kanavaiseen" liittimiin missä kulkee kuva ja äänet stereona. Esimerkiksi minun kannettavan dvd-soittimen ja lisänäytön välillä. Ehkä olisi pitänyt tarkentaa ja kertoa kannettavien dvd-laitteiden 3,5 mm av liittimestä. Käytin siis ehkä hieman epätarkkaa terminologiaa...

4ntti:
Ok. En ole moiseen törmännyt mutta luulisi toimivan ihan RCA - Jack johdolla myös em. tarkoituksessa, eli kuvasignaalin siirrossa kameralta soittimeen. Tai ainakin itse voi moisen johdon varmasti tehdä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View