Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Mitä autosi kuluttaa vaunua vedettäessä ?
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 29.05.2017 kello on 07:19 ---D:llä. Jossain käytän manuaalia. Siis mulla geartronic missä +ja- vaihdot
--- Lainaus päättyy ---
Ok. Mä ajan enimmäkseen manuaallilla. Sama laatikko on mullakin.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 29.05.2017 kello on 08:08 ---Ok. Mä ajan enimmäkseen manuaallilla. Sama laatikko on mullakin.
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 28.05.2017 kello on 19:20 ---Eikös meillä ole sama kone? :o
--- Lainaus päättyy ---
Mut mä oon käynyt lääkärillä jolla raskas lääkitys ;D
Rauzi:
Kerran otin voyagerin tankin täyteen tallinnassa. Ja siitä vaunu perässä ihan kamalaan vastatuuleen haapsaluun, 100km. Vauhdit oli sitä 120 luokkaa ja muutamia kymmeniä ohituksia. Haapsalussa tankille ja meni sinne reilu 40 litraa. Se 3,3 litranen kone ja automaatti.
Toinen hauskuus oli se vanhakoppanen voyager 2,4 koneella ja kabe perässä. Se söi kympin satasella. Ilman vaunuakin kymppi. Vaunun kanssa myös kymppi, se ei vaan kulkenu vaikka kuinka polki. Saksassa kasselin mäkiä kiipiessä meinas hermo mennä oikeella kaistalla rekkojen välissä, mutta ei kulkenu kovempaa sillä kympillä.
pamaus:
Viimeisin 100 km 254 cm leveä vaunu perässä täysi lasti ja keskikulutus 7.6 ltr sadalla.
Jeppe:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 16.06.2017 kello on 16:30 ---Viimeisin 100 km 254 cm leveä vaunu perässä täysi lasti ja keskikulutus 7.6 ltr sadalla.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Pienellä menee :o. Millä koneella mekkeri?
Paras lukema tais itsellä olla reilu 9l, sekin Villachista Udineen päin lasketellessa, reilusti alamäkiä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta