Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Nalle vaunulla Norjaan!

<< < (33/34) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 10.07.2014     kello on 20:29 ---Vois vaikka harkita,jos sanot mikä kuljin on yhtä iso,kun toi meidän vaunu ja varusteet ;) :D Ja yhtä edullinen ;)

--- Lainaus päättyy ---

Myy se volvon huolto palstan täyttäjä volvo pois. Vaunu myös. Eikökän sillä rahalla saa muutaman vuoden vanhan, vähän ajetun auton, johon kumpikin mahdutte. Niin, itsellehän se auto ostetaan, ei suvulle, eikä kavereille.   ;D ;)

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 10.07.2014     kello on 18:04 --- No,ens kesänä sit lähdetään euroopaan ;) :D

--- Lainaus päättyy ---
Mistä meinasitte lähtee?

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 10.07.2014     kello on 21:04 ---Mistä meinasitte lähtee?

--- Lainaus päättyy ---
Tikkakoski-Helsinki-Tallinna,ja siitä etiäpäin minne nokka näyttää ;)

migel:
Jes,mut tota otsikkoa hieman sivuten niin en tolla mun lmc:lläni  lähtis kyllä Hankoa pohjoisemmaksi.
Toiset kiroo ettei jääkaappi kylmene tarpeeks mulla koko vaunu on iso jääkaappi! :D :D
Vai joutuvatko muut lämmittämään näin keskikesällä et pärjää yön?

Saas nähä miten syssyl toi toimaa väliaikaismajoittee na.  t migel

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 11.07.2014     kello on 11:19 ---Jes,mut tota otsikkoa hieman sivuten niin en tolla mun lmc:lläni  lähtis kyllä Hankoa pohjoisemmaksi.
Toiset kiroo ettei jääkaappi kylmene tarpeeks mulla koko vaunu on iso jääkaappi! :D :D
Vai joutuvatko muut lämmittämään näin keskikesällä et pärjää yön?

Saas nähä miten syssyl toi toimaa väliaikaismajoittee na.  t migel

--- Lainaus päättyy ---
Terve migel! Menomatkalla piti lämmittää,kun ei ollut lämpöä,kuin +5-6 ja vettä satoi kaatamalla..Loppuma tka sit jo ilmastointia käyttäen :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View