Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Nalle vaunulla Norjaan!
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 10.07.2014 kello on 17:34 ---2582Km,Päiviä en muista,mutta ei montaa ajopäivää ;)
--- Lainaus päättyy ---
No eihä tuo ollukkaa mikkää matka, kuha lämpis volvo kone just ja just.
Mulla on ensimmäinen huikonen jota piästää etes alottammaa lomoo 2867 km navin mukaa.
Jote uot viel aivan kuoropoikanen :)
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 10.07.2014 kello on 17:48 ---No eihä tuo ollukkaa mikkää matka, kuha lämpis volvo kone just ja just.
Mulla on ensimmäinen huikonen jota piästää etes alottammaa lomoo 2867 km navin mukaa.
Jote uot viel aivan kuoropoikanen :)
--- Lainaus päättyy ---
No,ens kesänä sit lähdetään euroopaan ;) :D
MatsOnni:
Se on tämä aurinkorannikon vetovoima. Tiplomaattikin ajoi suht' yhtähuikosta Tana Bruhun kääntymään ja saman tien alas Kokkolaan. Ei se olis mitää ollu ajaa tänne suoraan.
Noin on mullekin aina käynyt, mihin ikinä oon lähtenyt niin eiku tänne vaan on vetänyt takasin. Kumma juttu, ei saata jaksaa ymmärtää!
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 10.07.2014 kello on 18:06 ---Se on tämä aurinkorannikon vetovoima. Tiplomaattikin ajoi suht' yhtähuikosta Tana Bruhun kääntymään ja saman tien alas Kokkolaan. Ei se olis mitää ollu ajaa tänne suoraan.
Noin on mullekin aina käynyt, mihin ikinä oon lähtenyt niin eiku tänne vaan on vetänyt takasin. Kumma juttu, ei saata jaksaa ymmärtää!
--- Lainaus päättyy ---
Joo ei mulle toi ajaminen tuskaa tuota,mutta emäntä halus nukkua vähän aikaa meno matkalla :D :D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 7.07.2014 kello on 19:16 ---Sitä tultiin Simossa vastaan käsi pystyssä Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Mistä muuten tunnistit? ;) :D Orgin tarrat?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta