Tekniikkakeskustelut > Primus

primus 2470 ei syty?

<< < (2/7) > >>

viitalar:
irroita johto nastasta 5 ja mittaa maatavasten (nasta8) tuleeko edeleen se ilmoittamasi jännite ja jos tulee vika on ohjauspanelissa ,minulla on kunnostettuja paneleita heti toimitukseen puh no0405414228 T.Rauno

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: nobody - 29.06.2014     kello on 15:46 ---virtaa tulee ohjauskeskukseen 13v. Ulos 0,65 missä vika?

--- Lainaus päättyy ---

Ohjauspaneelin rele vioittunut tai sulake palanut. Kytke nastan 5 johto käsin nastaan 1 ja pidä siinä niinkauan kunnes pannu syttyy. Jos pannu syttyy niin vika on ohjauspaneelissa, mutta jos pannu ei syty on vika pannussa tai sinne menevissä johdoissa etenkin nastasta 5 lähtevä keltainen johto. Minulla myös kunnostettuja ohjauspaneeleita

nobody:
Olen mitannut ed.m.ohjeistuksella 5lähtee pun.joht.lähtee pannuun. 1 ja5välinen jän on 1.2v.ei syty?

Alan:
Nobody, kirjoita vastaus tähän ketjuun. Älä avaa uutta aihetta jokaiselle kommentille.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: nobody - 29.06.2014     kello on 17:12 ---Olen mitannut ed.m.ohjeistuksella 5lähtee pun.joht.lähtee pannuun. 1 ja5välinen jän on 1.2v.ei syty?

--- Lainaus päättyy ---

Minkä värinen johto on pannun mustan poksin liittimessä toiseksi ylin? Löytyykö ohjauspaneelin takaa keltaista johtoa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View