Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Kantaaottava kannanotto
pamaus:
Ja kun minä luulin olleeni vappumarssilla :o
cossuesco:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 30.06.2014 kello on 11:24 ---Ja kun minä luulin olleeni vappumarssilla :o
--- Lainaus päättyy ---
Pitäisikö yhdistää niin saisi porukkaa vappumarsille? Ylpeä työläinen :)
Alan:
Saattaa olla, että osa ei halua toiselle marssille. 8)
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Jari Tervo - 28.06.2014 kello on 22:53 ---Eikös muut "etuudet" ole jo samalla"tasolla" kuin avioliitossakin olevilla ? Perintö ym:t asiat ? ?
--- Lainaus päättyy ---
Perintökaaren mukaan perintöasiat menevät sukulaissuhteen mukaan, ja lähimpiä ovat rintaperilliset.
Puolisot eivät tuon mukaan peri toisiaan, ei edes yhteistä omaisuuttaa. Vain testamenttaamalla omaisuus voi siirtyä leskelle. Verotus (%) on toinen lukunsa.
Ainoa mitä leski voi "saada" on hallintaoikeus yhteiseeen omaisuuteen. Kuitenkin vainaja omaisuuden omistaa perikunta, pesänosakkaat, perilliset, testamentin saaja tms..
Sen verta konservatiivi aloituksen asiassa olen, että olkoon avioliitto oma instituutionsa, sanoin kuin siihen osin liittyvä vanhemmuus..
jva61:
Tuo vanhemmuus ja adoptio-oikeus minua vähän hämmentää. Jos valitsee pariksi samaa sukupuolta niin valitsee kyllä lapsettomuuden samalla, ainakin "kollipari", naisparilla on luonnollinenkin tie.
Onko lapsella oikeus valita tuleeko hetero parille vai homoparille :(
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta