Tekniikkakeskustelut > Truma

Truma combi 6

<< < (2/6) > >>

tlaaks27:
Mulla taisi olla sama koodi talvella ja vikana oli palopuhaltimen moottori, jonka takia piirikortti oli mennyt sulkuun ! Kortti oli niin vanhaa mallia ( 2009 ) , ettei sitä voitu avata, joten piti ostaa kortti ja puhaltimen moottori, remontti kustansi 894 eur !   Thumbd  :(

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: tlaaks27 - 28.06.2014     kello on 16:25 ---Mulla taisi olla sama koodi talvella ja vikana oli palopuhaltimen moottori, jonka takia piirikortti oli mennyt sulkuun ! Kortti oli niin vanhaa mallia ( 2009 ) , ettei sitä voitu avata, joten piti ostaa kortti ja puhaltimen moottori, remontti kustansi 894 eur !   Thumbd  :(

--- Lainaus päättyy ---

Minun käsityksen mukaan paloilmapuhallin ei aiheuta sulkua piirilevyllä, vaan se on lämminilmapuhallin.

Alan:
Kannattaa käyttää sulaketta irti. Josko lakkaisi.

hapero:

--- Lainaus käyttäjältä: tlaaks27 - 28.06.2014     kello on 16:25 ---Mulla taisi olla sama koodi talvella ja vikana oli palopuhaltimen moottori, jonka takia piirikortti oli mennyt sulkuun

--- Lainaus päättyy ---

41 on lukituksen vikakoodi, olisiko ollut se kumminkin?

24904-0:
 Ei voi kehua truma combia. Lämminilma puhallin on uusittu kaksivuotta sitten. On pyörinyt sen jäkeen noin. 100 vuorokautta. Auto on 09.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View