Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Uusi leikkikalu tulossa
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 11.04.2011 kello on 18:46 ---Taas opin uutta tästä Asuksesta.
Kun kone on täysin sammutettu niin tässä on vasemmassa ylänurkassa express gate nappi jota painamalla kone käynnistyy muutamassa sekunnissa nettiin ilman että käyttis lähtee käyntiin.Nettiä voi käyttää siten esim.musiikin kuunteluun, videoiden katseluun ym.
Näin se tekniikka kehittyy. :)
--- Lainaus päättyy ---
Tervetuloa Linux maailmaan :D
Siitä napista lähtee käyntiin Linux (Splashtop), joka on integroitu emoon. Tarkoitettu tuommoiseen nopeaan käyntiin esim. netissä.
Raato:
Mulle ei tullu tietokonetta vaan pelkkä näppis :( ja tiki tv tikku+ antenni :) , nyt kovaan testiin.
Tuolta laitteet: easyelectronics.fi
Jushi69:
Ja sitten tähän otsikkoon lisäystä laitekantaan että kun mun Asuksessa kerran on se usb 3 mutta ei ole laitetta laittaa siihen niin laitoin tilluuseen tällasen kun kerran puuttu tästä varsinaisesta kokoonpanosta....
http://www.asus.com/Optical_Storage/External_Slim_Bluray_Drive/BW12D1SU/#specifications
Jo vain tieto liikkuu ja tallentuu.
Niin ja vieläkin kone toimii ilman mitään ongelmia.Taitaa olla niin että winukan ongelmat johtuvat käytettävästä raudasta ja sitten vasta käyttiksestä. ???
En näe mitään syytä miksi pitäis laittaa Mac joka sitä paitsi on kalliimpi liki 400 euroa ja mitään mullistavaa uutta et saa tähän rahaan. :-\
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 15.08.2011 kello on 21:48 ---Taitaa olla niin että winukan ongelmat johtuvat käytettävästä raudasta ja sitten vasta käyttiksestä. ???
--- Lainaus päättyy ---
Oottelehan vuos pari, ja katso sitten ;) ;D
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 15.08.2011 kello on 21:52 ---Oottelehan vuos pari, ja katso sitten ;) ;D
--- Lainaus päättyy ---
Nou worriers .
Mulla on Asus..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta