Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Uusi leikkikalu tulossa

<< < (4/7) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso -  6.04.2011     kello on 13:59 ---Noi tabletit on minusta aika turha laiteryhmä.
--- Lainaus päättyy ---

Noh noh... ;D

Nuo tabletit ovat vain nykyaikaa johon ihmiset eivät vielä ole tottuneet, autoissakin vasta nyt hybridit alkavat saada jalansijaa vaikka niitäkin on ollut jo vuosien ajan ja viimeistään Volvon mukaan tulon myötä hybridit alkavat olemaan jokaisen mielestä ehkäsittenkinhyväks yttäviä myös autoissa.

Kuorma-autoissakin tuo hybridi on kohta nykyaikaa kunhan Volvo saa niitä myyntiin.

Mutta noissa älypuhelimissa alkaa kyllä kohta fyysinen koko olemaan sitä luokkaa että ei niitä ole mukava kädessä pitää mutta sekin täytyy ottaa siten vastaan että se on sitä nykyaikaa. :o

K.E.V:
Ai koko. Ei tämä N8 ole lainkaan iso. Lossia odotan vaunulle mennessä ja innostin .orgia lukemaan kun vartti oli aikaa. Nyt lossi lähestyy jo vastarantaa. Hyvää viikonloppua.

Jushi69:
On tää mielettömän laadukkaan tuntunen peli.Ei lämpene käytössä vaikka on viisi ohjelmaa päällä niin en ole kuullu tuulettimen huristavan kertaakaan.Tosin mulla on akun säästömoodi päällä mutta hyvinhän tälläkin näkyy pärjäävän.
Näppäimistö on laadukka tuntuinen ja onneksi löyty skandinäppäimet tästä kun kuvista mitä netistä löysin niin oli vain Amerikan versioita.
Dvd asemaa tästä ei löydy mutta nehän ei paljoa maksa ulkoisena.
Ensin pelkäsin että onkohan näyttö liian pieni kun olen 17" tottunut työjelemään mutta äkkiä tähän tottu.Mutta kyl must tuntuu että 13" alkaa olla mun pienin koko.Olen kaverin 10 tuumasta kokeillu mutta ei herätä mitään mielenkiintoa.
Hp verrattuna tähän ei jää rasvasia sormenjälkiä kun tässä on pinnoitteena jokin nanomattapinta johon tosiaan ei jää jälkiä.
Äänet eivät säväytä niinkuin ei muissakaan kannettavissa.Pitää laittaa kuulokkeet päähän tai liittää kone stereoihin.
Jushi antaa tälle ostokselle 5 tähteä.
Todellakin jää macci nyt kokeilematta kun tähän winukkaan saa tuhatkertaisesti ohjelmia mitä macciin.Ei jaksa kikkailla enää kun on opetellu yhden.

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 -  9.04.2011     kello on 20:34 ---
Todellakin jää macci nyt kokeilematta kun tähän winukkaan saa tuhatkertaisesti ohjelmia

--- Lainaus päättyy ---

Ja ongelmia 

Jushi69:
Heh no Winukan tuntien niitä on tulossa.No toivottavasti tää 7 olis pikkisen viattomampi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View