Tekniikkakeskustelut > Alde

Alde 3010: pitkän talvipiipun aiheuttama Gas out -vika

<< < (4/6) > >>

Aamos:
Vaihdoin alde 3010 piirikortille lämpövastuksen. Vaunu 2006 solifer. Yllättäen entinen oli kuvan mukainen. .? ?

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Aamos -  3.03.2015     kello on 17:17 ---Vaihdoin alde 3010 piirikortille lämpövastuksen. Vaunu 2006 solifer. Yllättäen entinen oli kuvan mukainen. .? ?

--- Lainaus päättyy ---

Onkohan joskus vaihdettu, kun ei ole alkuperäinen. Pahasti väärään suuntaan.

Aamos:
En usko että lämpösulaketta on vaihdettu. ."Jälki" oli aivan tehtaan jäljiltä, oli sen näköistä. Ja muutenkin kortti on ollut sen näköinen kuin tehtaan jäljiltä. Olen toinen omistaja vaunulla. Tilalla on kummiskin tuo partco:n 91 asteinen.   Tiedä tuosta uudenkaan lämpösulakkeen laadusta, kiersin vähän lankaa ja lämpösulake heittäytyi mykäksi.... :o. Onneksi oli useampia kappaleita lämpösulakkeita.

Aamos:
On myös toinen alde 3010 kortti. Kuva otettu kynsisaksien avulla (käytetty peilinä) sulakkeen alapinnalta. Kortti on uusi. Sekin on 100 asteinen kuten huonosta kuvasta näkyy? ?

mjo33400:
Olen korjaillut noita kortteja noin 50 kpl ja en ole tollaiseen törmännyt. Pakko se on uskoa kun kuvia näkee. Alden ohje vaan on rajusti ristiriidassa tuon lämpöarvon suhteen. Jos tuo lämpösulake laukeaa niin pelkkä vaihtaminen ei riitä vaan on selvitettävä, mitta se johtuu. Olen tosin huomannut, että lämpösulakkeen laadussa on huomautettavaa. Onko kortissa jotain päivämääriä?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View