Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Keittiön hana oikuttelee

<< < (9/12) > >>

Alan:
Onneksi johtoa sai vedettyä ulos. Viiden vuoden takainen tinaus ehjä!

Eihän tuossa muuta kuin huomisista juhlista pois vähän aikaisemmalla bussilla ja tinailemaan!

88k5:
^
Meinasikko kuitenki vaihtaa uusiin nuo hanan sisäiset johdot? Vanhat eivät taida olla oikein toimivia siellä - saati, jos niitä tinailee, niin kangistuvat entisestään..

En edelleenkään ole vakuuttunut mikrokytkin ideologiasta kun painevesi painekytkimin on jo keksitty - tuota vikaa ei tämä tokaisu korjaa, sanoinpahan vain  ;D

Alan:
Aikaa ei ole nyt kuin tinata. Kattelen viiden vuoden päästä, kun taas laukeaa. Tai ehkä vähän aiemmin. :)

Olihan noista johdoista yllä puhetta. Niin innokas en ole turailemaan, että muuttaisin koko systeemin, kun nykyiselläkin pärjää. Kylppärissä ei ole hanassa ollut ongelmia, vaikka sitä on käytetty enemmän.

Alan:
Kahdesti piti tinata. Ei onnistu kuin mikrokytkimen juuresta.

Totta tosiaan on, että parempaa johtoa on oltava. Tuo on jäykkää, eriste kovettunut.

Kannattaa valokuvata aina, kun purkaa oudon laitteen tai rakenteen. Ei tarvi arpoa, miten kasataan.

palokurki:
Saman vian takia piti minun jo viimein uusia koko hana. Maksoi Puuilossa 79 euroa.
Minulla johto oli katkennut/irronnut siitä mikrokytkimen rungosta. Yritin vuolla muovia, että sain edes jonkin pinnan, mihin tinata, mutta ei siitä hyvää ainakaan minun taidoilla saanut.  :(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View