Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus

Karavaanarin tuoleista

<< < (2/4) > >>

ihaa:
Ootellaan josko sitä minua arvovaltaisempia karavaanareita pyytää kuvaa ottamaan niin nähdään millainen Crespon tuoli on kyseessä. ;D

Joo, totta töriset, lapsiperheessä ei markiisin alla istuta kuin ruokailua varten ja kahvitteluun, silloin on vaimon kanssa mukava istuskella korkeaselkänojaisee n ja vetäistä kahvoista hiukan lokoisempaan asentoon.

Alan:
^

Ero on katsos siinä, että mulla on tapana reissussa olla liikkeellä, ei istuskella perseellään. Vaan jokainen tyylillään, ja ihaa sillä ihan omallaan.

Nyt sitten ihaa googlailemaan ja etsiskelemään erilaisia korkeselkäisiä tuolivaihtoehtoja Crespolta edellä mainituin speksein. Se mulla jäi mieleen, että tuolin kantavuus oli huikeat 140 kg, jota en onneksi tarvitse, mutta voi auttaa mallin löytämisessä.  ;D

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 22.06.2014     kello on 13:13 ---Ero on katsos siinä, että mulla on tapana reissussa olla liikkeellä, ei istuskella perseellään. Vaan jokainen tyylillään, ja ihaa sillä ihan omallaan.
--- Lainaus päättyy ---

missä vaiheessa olen sanonut että ollaan markiisin alla päivät pitkät, harvoinpa sitä ollaan muuten kuin vain ruokailemassa ja kahvittelemassa, lasten kanssa aika menee ihan muualla kuin vain autolla ollessaan joten hiukan tarkennusta jos tiedät sitten paremmin.


--- Lainaus käyttäjältä: Alan ---Nyt sitten ihaa googlailemaan ja etsiskelemään erilaisia korkeselkäisiä tuolivaihtoehtoja Crespolta edellä mainituin speksein.

--- Lainaus päättyy ---

Ei mun tartte etsiä mitään tuoleja enää, nuo Crespon tuolit mitkä meiltä löytyy niin kantavat vaikka minut ja vaimon sylikkäin, on nimittäin testattu sekin, kesti se.

Onhan se selvä juttu että täällä orgin tapaisessa foorumissa kuva kertoo AINA enemmän kuin pelkkä maininta hyvästä ostoksesta, tässä tapauksessa nyt hyvästä tuolista. Kuva tai edes tarkempi maininta jostain ostoksesta kertoo sellaiselle kaipaavalle kaiken...otetaan muut huomioon, eikös ?  ;)

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 22.06.2014     kello on 08:54 ---No ei todellakaan. Runko on aivan erilainen, mattapintaista ja litteäprofiilista alumiinia, ja istuinosan materiaali jämäkämpää.

Mun vanhat on vastaavia, kuin tuossa ylläolevassa kuvassa, mutta matalaselkänojaisia, joten pystyn vertaamaan.

Pohdin, että tuo tuoli on sen verran paljon käytössä, että kannattaa hiukan satsata laatuun.

--- Lainaus päättyy ---
Meillä on myös nuo putket suorakaideprofiilia, kaikki on kuusiokoloilla kiristettävissä jos jokin löystyy. Kestää vuodesta toiseen,  kolmanteen jne.  :D

mjh48:
Noissa ns. telttatuoleissa suosin mallia jossa on putket jaloissa vaakasuoraan, niin silloin ne eivät uppoa maahan/etumattoon
esim tällainen
http://www.vapaa-aika.com/kalusteet/tuolit/crespo-taitettava-teltta-terassituoli-korkealla-selkanojalla-sininen-harmaa.html

Tässä taas jalat uppoaa maahan ellei ole asfaltilla tai betonilla, tämä toimii myös etuteltan lattialla
http://www.vapaa-aika.com/kalusteet/tuolit/ylellinen-crespo-luxus-xxl-taitettava-tuoli-maksimi-200kg.html

Kalliita ovat tosin molemmat Thumbd

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View