Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

IPad

<< < (18/20) > >>

jussivalo:
Omenoitten käyttäjänä en voi moittia tablettia akusta enkä muustakaan ominaisuudesta, käytän tablettia surffailuun sohvalla ja reissussa, ajaa asiansa erittäin hyvin!

K.E.V:
Täällä ei saa puhua puhelimista , eikä tietotekniikkatuott eista , mikäli eivät osu yhteen kaikkien mielipiteisiin.
Tämähän on jo ennalta koettu joten , no comments  :-X

ps laitoin yv:tä  ;)

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 25.07.2014     kello on 09:12 ---Täällä ei saa puhua puhelimista , eikä tietotekniikkatuott eista , mikäli eivät osu yhteen kaikkien mielipiteisiin.
Tämähän on jo ennalta koettu joten , no comments  :-X

ps laitoin yv:tä  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Se on vähän sama juttu, jos kertoisin mielipiteeni jostain tietystä matkailuautomerkist ä, taikka vaunusta.
Onhan sitä monellakin arvokasta tietoa varsinkin kulkimien huonoista puolista, mutta niiden julkistaminen menee joko politiikan, tai uskonnon puolelle.  :D

JariS:
Ostin huutonetistä käytettynä vajaa vuosi takaperin iPad 2 :sen,  ja kun ei muista ole kokemuksia, niin olen ollut tyytyväinen....

Akku tosiaan kestää sen kymmenisen tuntia nettiselailua ilman latausta, enkä tiedä mitenkä vanha tuo koneeni on, uutta en korkeasta hinnasta johtuen ostaisi ja käytetyssä on omat riskinsä.....jos käytettyä ajattelee, niin pitää varmistaa että on palautettu tehdasasetukset eli edellisen käyttäjän tili poistettu.

Minulla on se halvin malli olikos se 8gb muistilla ja verkko yhteys puhelimen kautta jaettuna, riittää minulle.

Pena10:
Itsellä Samsung Note 10.1 ja vaimolla ipad Air.
En koske tuon Ipadiin, on se Note niin mukava.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View