Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
IPad
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Soleil - 18.03.2013 kello on 13:16 ---No, ibadi kyllä on noin nappärä ja korvaa kohta kaiken ja kun sen on hankkinut niin eipä ilman sitä enää voisi elää. :)
--- Lainaus päättyy ---
Minä taas olen aina ihmetellyt, mitä hyödyllistä sillä voisi tehdä?? ::)
Fenix:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 18.03.2013 kello on 17:48 ---Minä taas olen aina ihmetellyt, mitä hyödyllistä sillä voisi tehdä?? ::)
--- Lainaus päättyy ---
Sillä voi mm selailla foorumia, kun tuolla taksitolpalla istuksii tyhjänpanttina. Yritin yhtä käännös/kirjoitushommaakin, mutta siihen tuo on liian hankalakäyttöinen, kiitoj S. Jobsin päähänpinttymän mm nuolinäppäinten poisjättämisestä näppäimistöstä. Kirjoittaminenkin melko hidasta, kun on perinteinen 2 sormijärjestelmä käytössä idiotPadin kanssa.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Fenix - 18.03.2013 kello on 19:03 ---Sillä voi mm selailla foorumia, kun tuolla taksitolpalla istuksii tyhjänpanttina.
--- Lainaus päättyy ---
Tuon allekirjoitan. Tuohonhan se laite on tehtykin, ei siis mihinkään korkealentoisempaan . 8)
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 18.03.2013 kello on 21:11 ---Tuon allekirjoitan. Tuohonhan se laite on tehtykin, ei siis mihinkään korkealentoisempaan . 8)
--- Lainaus päättyy ---
Itse en keksinyt iPadille mitään järkevää käyttöä, joten laitoin kiertoon parin viikon päästä hankinnasta.
Tämä pikkuläppäri, jolla nytkin kijoittelen tuntuu paljon toimivammalta. Padi tämäkin tavallaan on, koska tässä on näppäimistön päälle taittuva kosketusnäyttö. Win 7:lla voi sentään tehdäkin jotain. Haittana voisi ehkä ptää painoa, mutta ei sekään niin kovin suuri ole.
Soleil:
Ipadi toimii netissä surffailun lisäksi, musiikkisoittimena, navigaattorina, lehtien- ja kirjojen, matkaoppaiden lukulaitteena, pelikoneena, karttana, kielenopiskelulaitt ena, keittokirjana... ja Apple storesta voi ostaa lisää vaikka mitä. :)
On oma tekstin käsittelyohjelma, Pages mutta eihän se Wordin veroinen ole. Kirjoittaminen tuntui alussa hyvin hankalalta mutta äkkiä se siitä alkoi luistamaan, ei kuitenkaan vielä 2 viikossa.
Ja auringossakin näytöstä näkee. Kuvia olen ottanut hyvin vähän, enkä säilytä muitakaan kuvia konella.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta