Osa halunnee pitää omat netti- ja oikean elämän kontaktit erillään toisistaan. Niin minä teen, siltä osin kun toimitaan täällä julkisella pohjalla, tai ainakin melkein.
Niimpä!! vasepuukki on liian henkilökohtaiseen perustuva juttu jotta lähtisin sillä itseäni tuomaan julki, nämä nikit vielä menee, ( taidan olla vanhan aikainen) näissä ajattelee turvallisuutta kun nuo identiteetti varkaudet tuntuu olevan lisääntymässsä....
Facebook on ihan jes juttu mielestäni.Toi tietosuojaan vetoaminen on ihan naurettavaa. Jo ennen facebookkia naapurit tiesivät asiotasi enemmän kuin sinä itse
Facebook on ihan jes juttu mielestäni.Toi tietosuojaan vetoaminen on ihan naurettavaa. Jo ennen facebookkia naapurit tiesivät asiotasi enemmän kuin sinä itse
FB varauksella ! Käyn joskus katsomassa mitä lapsilleni kuuluu . Tai suvulle. Ei mitään negatiivistä tähän " sosiaaliseen " kanssakäymiseen. Itselläkin siellä profiili. Mutta mietin tarkkaan mitä kirjoittelen. Kavereita olis kyllä tulolla, mut, nää 10 kpl riittää .