Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Keskusteluista

<< < (3/6) > >>

retkeilijä:

--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 13.06.2014     kello on 21:52 ---Siis keskuisteluista yleensä, radiossa, TV:ssä, paneeleissa, haastatteluissa jne.

" Jos sä teet sitä ja tätä ", " kun sinä ajat tätä autoa ", miksi sä pelaat jalkapalloa " jne !

Vastaus.  En minä tee sitä ja tätä, en minä aja tätä autoa, en minä pelaa jalkapalloa!  Siis väärää suomenkieltä.

Pah! Thumbd

--- Lainaus päättyy ---

Tällä saitillakin näkee joskus sinuttelua. En pidä erityisemmin >:(

pouhe:
Olis aika tylsä palsta jos kaikki kirjottais niin ku palstan kielipoliisit haluais. :D :D

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 15.06.2014     kello on 13:34 ---Tällä saitillakin näkee joskus sinuttelua. En pidä erityisemmin >:(

--- Lainaus päättyy ---
Heh.... :)

perho-ukko:
Minä sinuttelen aina kaikkia,enkä puhu kirjakieltä,molotan samaa murretta,mihin olen tottunut,puheessa ! ;D

Jgahpir:

--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 13.06.2014     kello on 21:52 ---Siis keskuisteluista yleensä, radiossa, TV:ssä, paneeleissa, haastatteluissa jne.

" Jos sä teet sitä ja tätä ", " kun sinä ajat tätä autoa ", miksi sä pelaat jalkapalloa " jne !

Vastaus.  En minä tee sitä ja tätä, en minä aja tätä autoa, en minä pelaa jalkapalloa!  Siis väärää suomenkieltä.

Pah! Thumbd

--- Lainaus päättyy ---

Hävettävän huonosti hallitsen ruottin kieltä, mutta suomenruotsalaisten suusta tätä sinäilyä olen ensin huomannut. Onko joku Du ska göra vastine olemassa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View