Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Yllätys pankkiautomaatilla
Pekka:
Tuli käytyä pitkästä aikaa käteistä hakemassa.
Oli yllätys että samalla saattoi lahjoittaa 1 euron hyväntekeväisyyteen .
Miellyttävä kokemus. :)
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: Pekka - 2.04.2011 kello on 13:13 ---Tuli käytyä pitkästä aikaa käteistä hakemassa.
Oli yllätys että samalla saattoi lahjoittaa 1 euron hyväntekeväisyyteen .
Miellyttävä kokemus. :)
--- Lainaus päättyy ---
minusta ei! onkohan laillista ja lupa tälläiseen?, jääkin vielä euro omalle tilille ja loput menee sinne "hyväntekevyyteen" oiva lypsykone ::)
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Pekka - 2.04.2011 kello on 13:25 ---Kyllä lahjoittaminen oli ihan vapaaehtoista.
Kokeilkaa kun käytte automaatilla. Tämä on toiminnassa huhtikuun ajan.
--- Lainaus päättyy ---
Huomattiin tuo sama eilen ja tänään asiasta uutisoitiin Hesarissa. Minua ärsytti aika lailla, en vastusta hyväntekeväisyyttä, mutta valitsen itse kohteeni kenelle maksan ja koska. Toivottavasti jää kokeiluksi.
Toki, eihän sitä ole pakko maksaa, mutta tapa markkinoida on ehdottoman väärä, mielestäni.
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 2.04.2011 kello on 13:22 --- minusta ei! onkohan laillista ja lupa tälläiseen?, jääkin vielä euro omalle tilille ja loput menee sinne "hyväntekevyyteen" oiva lypsykone ::)
--- Lainaus päättyy ---
Radiossa tästä puhuttiin ja siellä selvitettiin, että itse et voi mokata niin että näin kävisi. Se on aina VAIN se 1€ joka sieltä tililtä lähtee, enempää et voi lahjoittaa vaikka haluaisit (paitsi tekemällä uuden käteisnoston?) Ja jos sitä lahjoitusnappulaa painaa vahingossa, niin rahansa saa takaisin kyllä. Eli sitten vain pankkiin selvittelemään jos vahingossa lahjoittaa vaikkei haluaisi.
Jushi69:
Minusta taas pankkiautomaatti on tehty vain yhtä tarkoitusta varten eli oman tilin käyttöön ja piste.Ei siihen saa laittaa mitään ylimäärästä.
Keräykset on muuten ihan jees mutta tätä kautta en tue ketään. ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta