Tekniikkakeskustelut > Katsastus

Sammutinta ei enää tarkasteta katsastuksessa!

<< < (6/43) > >>

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 13.06.2014     kello on 22:33 ---Eiköhän tuo 2 kg sammutin ole tarkoitettu alkupalon sammutukseen. Ei sillä mitään tulipaloja sammuteta.

--- Lainaus päättyy ---
Juurikin näin..
Ja mikäs mahtaa olla mahdollisuus että satut silloin alkukipinöinnin aikaan olemaan vaunun vieressä ennenkuin on myöhäistä... :'(
Itse olen aina pessimisti enkä usko tonttuihin saatikka joulupukkiin.. ;D
Vaunupalo on tosiaan eriasia kuin talopalo...
Siis palonrajuuden ja lämmön takia..¨
Aika vähän pystyy 2 kg pullolla mitään tekemään...  :-[

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 13.06.2014     kello on 22:50 ---Juurikin näin..
Ja mikäs mahtaa olla mahdollisuus että satut silloin alkukipinöinnin aikaan olemaan vaunun vieressä ennenkuin on myöhäistä... :'(
Itse olen aina pessimisti enkä usko tonttuihin saatikka joulupukkiin.. ;D
Vaunupalo on tosiaan eriasia kuin talopalo...
Siis palonrajuuden ja lämmön takia..¨
Aika vähän pystyy 2 kg pullolla mitään tekemään...  :-[

--- Lainaus päättyy ---
Mikähän tässä on pointtisi?
Ei siihen alkusammuttamiseen auta vaikka olisi pari 6 kiloistakin autossa, jos itse on muualla.

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 13.06.2014     kello on 23:00 ---Mikähän tässä on pointtisi?
Ei siihen alkusammuttamiseen auta vaikka olisi pari 6 kiloistakin autossa, jos itse on muualla.

--- Lainaus päättyy ---
Juurikin näin..Eli olin samaa mieltä koko sammutuskaluston tarpeesta eli ihan sama jos palo yltyy isoksi kuten vaunupalossa niin ihan sama onko sulla 2 kg tahi 6 kg sammutin saapusalla niin palo kehkeytyy niin joutuin isoksi että ihan sama vaikka saisit vaunun/auton järveen niin se palaa loppuun..
Ja se on jääkylmä tosiasia kuten Findus mies sen sanois.. :o

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 13.06.2014     kello on 23:16 ---Juurikin näin..Eli olin samaa mieltä koko sammutuskaluston tarpeesta eli ihan sama jos palo yltyy isoksi kuten vaunupalossa niin ihan sama onko sulla 2 kg tahi 6 kg sammutin saapusalla niin palo kehkeytyy niin joutuin isoksi että ihan sama vaikka saisit vaunun/auton järveen niin se palaa loppuun..
Ja se on jääkylmä tosiasia kuten Findus mies sen sanois.. :o

--- Lainaus päättyy ---
No tähän lopuksi....
Oletko sitä mieltä, että koko sammutuskalusto on turha matkailuautoissa ja vaunuissa?

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 13.06.2014     kello on 23:19 ---No tähän lopuksi....
Oletko sitä mieltä, että koko sammutuskalusto on turha matkailuautoissa ja vaunuissa?

--- Lainaus päättyy ---
Jos ajattelet mistä tuo kusinen styroxinen vaunupahanen on tehty niin mitäs mieltä olet itse... 8)
Itse heittäsin vaan sen 2 kg sammuttimen vaikka toiseen suuntaan kun....
Meinaatko kysymykselläsi olla vallan ihan sankari joka sammuttaa liekin.. :-X
Nythän ei olla karaokessa.. ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View