Tekniikkakeskustelut > Katsastus
Sammutinta ei enää tarkasteta katsastuksessa!
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 7.08.2014 kello on 23:20 ---Mulle ihan sama mitä keuhkoo...mulla on vaunu lain mukaisessa kunnossa ja thats it.
--- Lainaus päättyy ---
Tässä se on hyvin tiivistettynä. Yhteiset pelisäännöt on sovittuna ja niiden mukaan kun mennään, ei kellään tulisi olla asiaan nokan koputtamista Thumb
560FMK:
--- Lainaus käyttäjältä: Kare - 7.08.2014 kello on 23:44 ---Terve!
Tää oli mun mielestä tähänastisista kaikkein tyhmin kommentti täällä, ja laskin mukaan kaikki omatkin tyhmät :o :o :o >:D Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Ei se tarra mikään toimintatakuu ole. :-X Olisko tämä vielä tyhmempi: parempi kaks leimaamatonta kuin yks leimattu.
Pitäiskö kinastella vielä kiinalaisista sammuttimista (Motonet, Biltema, Hong Kong) vs. esim. Presto? ;D
honkte:
Joka tapauksessa uusin sammuttimen, mutta kotona asentaessani huomasin että sammutin oli valmistettu 05/2013.
Mites tuon tarkastaminen, pitäisikö tarkastaa heti että olisi laillinen? :o
Catiska:
Mihin se sammutin on menossa? Kuten edellä on useaan otteeseen mainittu niin matkailuajoneuvossa se on laillinen vaikka olisi valmistettu sota-aikaan ja Kekkonen olisi sen viimeiksi tarkastuttanut.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 8.08.2014 kello on 17:31 ---Mihin se sammutin on menossa? Kuten edellä on useaan otteeseen mainittu niin matkailuajoneuvossa se on laillinen vaikka olisi valmistettu sota-aikaan ja Kekkonen olisi sen viimeiksi tarkastuttanut.
--- Lainaus päättyy ---
Samalla kannatta unohtaa koeponnistus..Mihin sitä tarttee...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta