Tekniikkakeskustelut > Katsastus

Sammutinta ei enää tarkasteta katsastuksessa!

<< < (23/43) > >>

Duster:
Olen 2kg:lla yrittänyt sammuttaa, kohteeseen tyhjennettiin niitä 3kpl mut sammumaan ei saatu...palokunta sammutti viimein...noi 3kpl 2kg:ia riittivät hillitsemään paloa senverta ettei aivan mahottomia vahinkoja tullu, mut se auto kyl vietiin hinurilla korjaamolle....

Harjoituksissa olen 2kg:lla sammuttanut paloaltaan niin että pulloon jäi viel sammutusinetta....v ähän kouluttaja ihmetteli :D :D :D

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 21.07.2014     kello on 15:22 ---Harjoituksissa olen 2kg:lla sammuttanut paloaltaan niin että pulloon jäi viel sammutusinetta....v ähän kouluttaja ihmetteli :D :D :D

--- Lainaus päättyy ---

Koulutus oli mennyt perille.  :D
Allas on helppo, kun palopesäke on aina näkyvissä, auto sensijaan palaa useasti jo monesta paikasta, eikä esim. konepeltiä saa enää auki.

K.E.V:
2 kiloisella vaimon veljen Hondan sammutin. Syttyi kone palamaan Koskelantiellä aikoinaan.

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 13.06.2014     kello on 09:14 ---Kävimpä äsken kehututtamassa Dethfles vanhusta katsastusasemalla, ja kuinka ollakkaan katsastusmies ensitöiksi ilmoitti että sammutin pulloa ei enää tarvitse katsastaa. Sitten taas eri asia, että onko hyvä vai huono lakimuutos, mutta nyt mennään tämän mukaan. :)

--- Lainaus päättyy ---

Näyttää vahvasti siltä, että aloittajan asia pitää täysin paikkaansa.

Paljon on keskustelua tullutkin.

K.E.V:
No lupaan pitää leimattua pulloa vaunussani kuitenkin, saanhan saanhan :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View