Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Tanskaan heinäkuussa 2014
ihaa:
Kiitti tarkasta huomiosta. Thumb
vesako:
Kiitos Ihaa hienosta matkakertomuksesta. Thumb
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 19.07.2014 kello on 19:38 ---Kiitti tarkasta huomiosta. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä oli kertomus ja rahaa meni vähän ;)
pamaus:
Tuo oli todella hyvä tuo laskelma. Kiitos !
Yllättävän kovia nuo siltamaksut.
Kyllä se paritonnia tahtoo vaan mennä.
Seuraava kysymys kuuluukin kun Ruotsi ja Tanska on nyt kierretty ja tulee keski-euroopan vuoro, niin jatkaako asuntoauto linjalla vai lentääkö ja vuokraa auton paikanpäältä.
Itsellä tahtoo tulla nuo aikarajat vastaan, ja siksi itse olen valinnut tuonne europpaan lennot ja auton vuokraukset. Loppupeleissä samoihin hintoihin ne tulee meneekö lentäen vain itse autolla.
ihaa:
Ollos hyvä itsekullekin, tuota kustannuslaskelmaa kun laivalla tein niin olipa hyvänä apuna tämä reissukertomus, aika äkkiä sitä näyttää unohtavan missä mennyt minkäkin verran ja minne menty seuraavaksi...onnek si oli vaimokin ottanut joitain ylös...
Nyt ollaan ABC Lahdesjärvellä ja vielä auki minne asti jaksetaan ajaa...kotona oltaisiin vasta klo 1:30 tienoilla joten eiköhän sitä jossain vielä yövytä.
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 19.07.2014 kello on 21:27 ---Seuraava kysymys kuuluukin kun Ruotsi ja Tanska on nyt kierretty ja tulee keski-euroopan vuoro, niin jatkaako asuntoauto linjalla vai lentääkö ja vuokraa auton paikanpäältä.
--- Lainaus päättyy ---
Eiköhän tässä omalla autolla jatketa vielä muidenkin reissujen suhteen, mulla jo tänään laivalla tuli hiukan heikko olo kun pahoinvointitableti n otto jäi aamiaiselle, lentokonetta ei enää uskalla edes ajatellakaan, nopeamminhan sitä reissaisi koneella ja vuokraisi sitten perillä...lomaa kun on kerralla se neljä viikkoa niin sitten vaan tingitään kotimaan reissujen ja muun loppuloman suhteen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta