Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Tanskaan heinäkuussa 2014
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 17.07.2014 kello on 16:41 ---Sainpahan leikkiä vähän aikaa Pomona että minähän olen lomalla nyt. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä. Thumb Silloin kun ollaan lomalla, niin ei
tarvitse itse kaikkea tehdä.
Voihan sitä vaan katella.
ihaa:
Nyt matka jatkuu kohti itä-rannikkoa. 760 SKK eli 82 euroa
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 17.07.2014 kello on 16:41 ---Sainpahan leikkiä vähän aikaa Pomona että minähän olen lomalla nyt. ;D
--- Lainaus päättyy ---
ihan oikea periaate Thumb
sitähän varten olet maksusi maksanut
että apua saa
kun sitä tarvitaa
ja onhan toikin kokemus :)
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 17.07.2014 kello on 17:11 ---ihan oikea periaate Thumb
sitähän varten olet maksusi maksanut
että apua saa
kun sitä tarvitaa
ja onhan toikin kokemus :)
--- Lainaus päättyy ---
Mä olen visioinut sen niin, että on kaatosade ja keittelen kaffetta ja pötköttelen samalla kun AL-turva vaihtaa rengasta. Vaihtoehtoisesti vois sen pistää kanisterilla polttoainettakin hakemaan. :D
ihaa:
Oskarshamnin liikenneympyrässä hauska keskus...mitähän tuosta pitäisi ajatella Oskarshamnista ?
Maxi Ican takapihan nurkasta löytyi varjoinen taukopaikka.
Josta sitten ajeltiin kohti Gamlebyä Kust Campingiin, reilu puolitoista tuntia sitten tultiin ja yhtäkään sähköpaikkaa ei enää ollut vapaana joten yhden yön sähköttömälle pysäkille tulee hintaa 250 SKK eli 27 euroa. Täälläkin pojat pääsevät uimaan mereen joten huomenna sitten ranta kutsunee ennen Kapellskärille menoa.
Sen verran ollaan nyt reissussa viisastuttu meidän sähkönkäytön tarpeista että mikroa ei olla käytetty kuin aamuisin satunnaisesti ja ne kerrat jääneet yhden käden sormiin... mutta seuraavalla ulkomaanreissulla se saa jäädä kotiin, ehkä tässä alkaa näkyä se että pojat alkavat vanhenemaan joten mikroakaan ei enää siihen tapaan tarvita.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta