Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Nyt halvalla kamera autoon!
SilSam:
--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 19.06.2014 kello on 15:52 ---No hintaansa nähden joo, mut parempaakin sais olla....siis pitänee hankkia toi GoPro, sit on kuvanlaatu kohdillaan :o :o
--- Lainaus päättyy ---
Meillä on GoPro pojalla. Muuten oiva peli, mutta vaati tietokoneelta aika paljon videoiden pyörittämiseen.
Oltiin täpinöissä PowerParkissa tarkoitus kuvata kameralla vauhtilaitteiden kyytiä. No eihän se onnistunut kuin parissa laitteessa kun henkilökunta ei kieltänyt, mutta muissa kielsi ja sanoivat, että kameran käyttö kaikissa laitteissamme on kielletty. Aika radikaali kielto, voisivat vaikka kieltää, että irtonaisten/kädessä pidettävien/ pään päällä olevien kameroiden käyttö on kielletty, mutta esim. GoPro valjailla kiinnitettynä pysyy ihan yhtä hyvin paikallansa kuin mikä tahansa vaate.
Pitää askarrella vielä jokin pusero, jossa on sisäpuolella GoProlle paikka ja pelkälle linssille reikä. Ei pitäs olla turvallisuusriskejä .
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 19.06.2014 kello on 15:52 ---No hintaansa nähden joo, mut parempaakin sais olla....siis pitänee hankkia toi GoPro, sit on kuvanlaatu kohdillaan :o :o
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä minä ainakin olen tyytyväinen :D
Duster:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 19.06.2014 kello on 20:41 ---Kyllä minä ainakin olen tyytyväinen :D
--- Lainaus päättyy ---
No käynee toi (ehkä) kotivalvontaan....t ai sit ei....kyllä toi kesälomareissuun mukaan lähtee, saa sit nähhä mitä se nk. pitkäsjuoksus tekkee (vaiko ei tee)
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 20.06.2014 kello on 15:05 ---No käynee toi (ehkä) kotivalvontaan....t ai sit ei....kyllä toi kesälomareissuun mukaan lähtee, saa sit nähhä mitä se nk. pitkäsjuoksus tekkee (vaiko ei tee)
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä se toimii ;)
Duster:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 20.06.2014 kello on 15:54 --- Kyllä se toimii ;)
--- Lainaus päättyy ---
toimiihan se juu, mut eip kovin selkeää kuvaa saa, ei edes reknrosta saa selvää :o :o :o mut maisemien tallentajana toi menee (taivas "palaa" liian herkästi valkeaksi) :o :o :o :o
Tässä sen näki taas, halavalla et hyvää saa....pitää ostaa kaksi se halapa ja se hyvä :D :D :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta