Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Roaming hinnat ulkomailla......

<< < (15/27) > >>

mjh48:
Itse olen käyttänyt 4,13 Gigaa viikossa täysin rajoittamattomalla käytöllä.
Muutama kerta on katseltu uutisia ja olen lukenut Hesaria ja Ilistä sekä surfaillut muutenkin netissä.
Lisäys
Saunalahden edullisilla EU-hinnoilla tuo olisi maksanut rapiat 250 €

K.E.V:
Eli viikko olisi maksanut 35€ Elisan 5€/päivä käytöllä
Ja tässä ei siis mitään gigarajotuksia / päivä

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 19.07.2016     kello on 17:39 ---Itse olen käyttänyt 4,13 Gigaa viikossa täysin rajoittamattomalla käytöllä.
Muutama kerta on katseltu uutisia ja olen lukenut Hesaria ja Ilistä sekä surfaillut muutenkin netissä.
Lisäys
Saunalahden edullisilla EU-hinnoilla tuo olisi maksanut rapiat 250 €

--- Lainaus päättyy ---
Tapahtuiko tämä siis Virossa....?

Entä jos olisi putkahtanut Latvian puolelle?

mjh48:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 19.07.2016     kello on 18:39 ---Eli viikko olisi maksanut 35€ Elisan 5€/päivä käytöllä
Ja tässä ei siis mitään gigarajotuksia / päivä

--- Lainaus päättyy ---

Saunalahden tarjous Viikkopaketti 2 Gt / 7 vrk: 34,90 €/tilaus, Päiväpaketti 250 Mt / 24 h: 4,90 €/tilaus
Minun käyttö olisi jo maksanut 70 €
Elisan/Saunalahden hinnoilla tuo minun paketti maksaisi n. 260 €, nyt maksoin siis 13,90 € ja sain 15 Gt kuukauden aikana.

Latviassa tuo paketti ei tietysti toimi.
Latvian Telialla on varmaan myös prepaid paketteja, mutta en ole tutkinut kun ei ole tarvetta.

K.E.V:
Tällainen on tarjolla ilman mitään lisäpalveluja, voit siis mennä maasta toiseen ja touhuta puhuen tai netissä vakiohinnalla.

--- Lainaus ---  Elisa EuroTraveller -lisäpalvelu pitää roaming-kustannukset kurissa ulkomailla – voit puhua, lähettää tekstiviestejä ja käyttää nettiä EU- ja ETA-alueella huolettomasti kiinteään 5 euron (alv 0 %) päivähintaan. Käyttö kuluttaa liittymäpakettiasi samalla tavalla kuin kotimaassa.

Näin saat palvelun käyttöösi

Euro Traveller on Elisa Boxi- ja Yrityspaketti-liittymissä perusominaisuus. Muihin Elisan liittymätyyppeihin saat EuroTraveller-lisäpalvelun käyttöösi kirjautumalla Oma Elisa -palveluun.

1. EuroTraveller –lisäpalvelu vaatii, että liittymällä on myös 4G –lisäpalvelu*. Mikäli liittymälläsi ei ole 4G –lisäpalvelua, tilaa tämä ensin  Oma Elisan liittymämuutossivul la.

2. Tämän jälkeen valitse EuroTraveller –lisäpalvelu.
--- Lainaus päättyy ---

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View