Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Roaming hinnat ulkomailla......

<< < (6/27) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 20.04.2016     kello on 13:30 ---Voihan sitä käydä 5€ pitsallakin, mutta ruokia ei voi verrata, ei myöskään nettiyhteyttä koti- tai ulkomailla voi verrata wlaniin.
Wlan ei ole ajaessa, eikä joka paikassa käytettävissä.

--- Lainaus päättyy ---
Vertasin sen vuoksi siihen että hait kalleimman vaihtoehdon tuohon karttojen lataamiseen, minä taas syömiseen.
Eli molemmat ihan verrannollisia, kumpaakaan ei tarvitse tehdä , jos ei halua.
En nyt vielä ole näillä reissuillani tarvinnut ajaessa noita, en mobiilidataa enkä wlania.
Kartat on ladattu kotona ennen lähtöä uusimmat, eikä ne tiet niin paljon ehdi muuttua loman/reissun aikana että eksyisi :)
Kenelläkään ei ole niin tähdellistä muutenkaan että pakko isoa datamäärää joka hetki ladata.
Itsellä HS:n sovellus, sillä näkee uutiset, tv jää kotia, ei kai kukaan "hullu" suomen ohjelmapotaskaa kaipaa edes lomalla.

Aakku:
^
Minä olen ladannut karttoja ulkomaillakin ilmaisen WLAN:n avulla......

Todennäköisesti käy niin, että jatkossakin voi unohtaa ulkolaisen mobiilidatan. Pitää vain visusti verkkovierailut poissa päältä.

"Masi":
Oma liittymä ( telenet.be ) 15 euroa kuukausi. 1 gb nettiä, 150 min puhelut, 10 000 tekstiviestiä.
Pojalla kaksinkertaiset jutut 20 euroa kuukausi.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 20.04.2016     kello on 17:04 ---Oma liittymä ( telenet.be ) 15 euroa kuukausi. 1 gb nettiä, 150 min puhelut, 10 000 tekstiviestiä.
Pojalla kaksinkertaiset jutut 20 euroa kuukausi.

--- Lainaus päättyy ---
Meidän emäntä puhuisi kerralla tuon 150 min puhelut... :)

Tuo 10 000 tekstaria tekisi kyllä tiukkaa. Hyvä kun 20 saisin aikaiseksi.
Mulla mobiilinetti oli viime kuun laskussa kuluttanut 21Gt ja hintaa tuli 17,90€

Aakku:
"Suomen edulliset hinnat vaarassa"....

http://www.digitoday.fi/bisnes/2016/04/21/liittymat-kallistuvat-suomalaiset-ajautuvat-etelaeurooppalaisten-operaattorien-maksumieheksi/20164338/66

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View