Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
mopon perä kärry
HiTec:
Alle metrin leveässä riittää 1x kolmioheijastin + jarruvalo, mutta leveämmässä tulee olla 2x kolmio + täydelliset takavalot. Ja tosiaan jos mopon oma kilpi peittyy, niin sitten sekin + rek.valo. Kats.konttorilta voi tilata mopon kilvestä myös kaksoiskappaleen tätä käyttöä varten, niin ei tartte sitä kilpeä siirrellä mopon ja kärryn välillä. Ja kärryn kokonaismassa kun ei saa ylittää 50% mopon omasta massasta, niin aika kevyeksi tuo hyötykuorma jää kun ne renkaatkin painaa jo jonkin verran => moottoripyörään on kehitetty 1-renkainen peräkärry hyötykuorman maksimoimiseksi :o
Ja siellähän se perässä tulee, kun se kytketään pyörään ristikkonivelellä, ei perinteisellä vetokuulalla Thumb
Huomattavaa on että sen paremmin kärryllä kuin "vetokoukullakaan" ei tartte kats.konttorin virkailijoita vaivata = omavalmiste = OK :D
jamppu76:
Ei siihen kärryyn paljoo painnoo tuliskaan. Esim teltta, makupussi 1-2, retki patja 1-2,
ja pientä pustavaa esim rillimakkara paketti
Rauzi:
Kysäseppä konttorilta Jamppu, mä just olin muuttamassa prätkän ajoneuvoluokkaa L3 sesta L4 luokkaan, mutta onneks konttorilla katsastussetä sanoi että eikä, pannaan vaan otteeseen lisätietona vaihtoehtoinen ajoneuvoluokka että käy sivuvaunun kanssa tai ilman sitä.
Yleensä konttorilla on kätevin tieto mitä tehdä. Mutta jos tarttee käydä konttorilla, käy sen saman ukon juttusilla. Käytännöt vaihtelee.
Oulaa:
tuossa mun eka versio,Bilteman pikkuboksista
toi oli vähän turhan painava :o
Heinemann oli kätevä ja siihen jäi melkein 100 kg kantavuuttakin
mutta aloitus oli pappatunskan kärry ,joo :-X :-X
yllättävän painavakin kärry kulkee tosi helposti mukana
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 4.06.2014 kello on 20:29 ---mutta aloitus oli pappatunskan kärry ,joo :-X :-X
yllättävän painavakin kärry kulkee tosi helposti mukana
--- Lainaus päättyy ---
Siinäpä se. Tuna itse painaa pattiarallaa 100kg, joten siihen saa laittaa kokonaismassaltaan 50kg nyytin perään. Tuosta kun vähennetään 10kg/rengas + akseli ja 20kg runkoon, niin sulle jää "valtaisat" 10kg hyötykuormaa, jee jee :-X
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta